علما-و-متنفذین-خواستار-حل-مشکلات-مردم-غرب-کابل-شدند

علما و متنفذین ناحیه سیزدهم شهر کابل در گرامی داشت بعثت پیامبر اسلام از امارت اسلامی خواستار حل مشکلات مردم غرب کابل شده و می‌گویند که به افراد مغرض اجازه فعالیت ندهند.

به گزارش افغان نیوز؛ نعمت‌الله علی زاده، رییس شورای علمای ناحیه سیزدهم شهر کابل امروز (شنبه، ۲۹ دلو) در مراسم گرامی داشت بعثت پیامبر اسلام گفت که غرب کابل دارای جمعیت بزرگی می‌باشد و یک ناحیه به مشکلات مردم رسیدگی کرده نمی‌تواند و امارت اسلامی باید در قسمت تاسیس یک ناحیه تازه دیگر در این منطقه توجه جدی نماید. 

آقای علی‌زاده از امارات اسلامی خواستار کاهش مالیات سنگین بر دست فروشان شده و می‌‌گوید که مردم بخاطر افزایش نرخ بیکاری و گران بودن مواد خوراکی نمی‌تواند مالیات سنگین را پرداخت نمایند. 

لطیف الرحمان منصور، معین وزارت حج ارشاد و اوقاف امارت اسلامی در این مراسم می‌گوید که دین اسلام یگانه راه کامیابی و موفقیت برای مردم است. 

منصور افزود که جامعه اسلامی باید با عملکرد اسلامی مزین باشد اما؛ در افغانستان عملکرد مردم ضعیف بوده و مردم دست همکاری را به مردم نیازمند ندارند. 

شیخ صالحی یکی از عالمان دین در این مراسم می‌گوید که اسلام دین برابری و عدالت است و مسلمانان و حاکمان جامعه موظف اند به آن مزین باشند. 

او گفت که قرآن کتاب رحمت، برادری و عقلانی است که مسلمانان به تفکر تصمیم عاقلانه وادار می‌کند. 

این در حالی است که از بعثت پیامبر اسلام همه ساله در کشورهای اسلامی تجلیل می‌شود.

آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

 

 

 

 

علما و متنفذین خواستار حل مشکلات مردم غرب کابل شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد