غنی-ادارۀ-ملی-نورم-و-ستندرد،-دروازۀ-صادرات-است

رییس جمهور غنی می‌گوید که ادارۀ ملی نورم و ستندرد دروازۀ صادرات است و باید محصولات معیاری خویش را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

به گزارش افغان نیوز: نشستی به ریاست محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، کارکردهای ادارۀ ملی نورم و ستندرد را مورد ارزیابی قرار داد.

در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که مسوولان ادارۀ ملی نورم و ستندرد، گزارش کارکردهای خویش را در خصوص افزایش و بهبود کمیت و کیفیت صادرات با رئیس جمهور غنی شریک ساختند.

رئیس جمهور غنی ضمن تشکر از مسئولین این ادارۀ، گفت که ادارۀ ملی نورم و ستندرد دروازۀ صادرات است و باید محصولات معیاری خویش را به کشورهای دیگر صادر کنیم.

وی به مسوولان ادارۀ ملی نورم و ستندرد هدایت داد تا مشترکاً با وزارت های زراعت، مالداری و آبیاری، صنعت و تجارت و اتاق های تجارت، معیارات کشورهای را تشخیص نمایند که ما به آن‌ها صادرات داریم تا در مطابقت به معیارهای آنان، محصولات خویش را صادر نمائیم.

آقای غنی از مسوولان متذکره بخاطر بررسی و افزایش کمیت و کیفیت صادرات با استفاده از لابراتوارهای پوهنتون ها، شرکت ها و سایر ادارات، خواهان طرح جامع گردید.

این درحالی است که روز گذشته، رییس جمهور غنی وضعیت وزارت تجارت و صنعت را نیز مورد بررسی قرار داد و گفت که سرمایه گذاری بالای پارک های صنعتی اولویت ملی است.

غنی: ادارۀ ملی نورم و ستندرد، دروازۀ صادرات است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد