غنی-برای-بازماندگان-کانکور-فرصت-شغلی-ایجاد-می‌کنیم

رییس جمهور غنی تاکید داشت که که حکومت مشترکاً با سکتور خصوصی کار می‌نماید تا برای آن‌عده از اشتراک کنندگان امتحان متذکره که به پوهنتون‌ها راه نیافته اند، فرصت‌های شغلی و تحصیلی مساعد گردد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه مطبوعاتی ارگ در رابطه به اعلام نتایج امتحان کانکور آمده است که محمد اشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور موفقیت تمام اشتراک کنندگان در امتحان کانکور سال ۱۳۹۸، به خصوص آن‌عده از شاگردانی که با کسب نمرات عالی به پوهنتون‌ها راه یافته اند، را تبریک عرض نمود و برای آنان در امور کسب تحصیل آرزوی موفقیت نمود.

رئیس‌جمهور کشور گفت: ارائه خدمات تعلیمی و تحصیلی با کیفیت به صورت عادلانه و مساویانه در سراسر کشور از اولویت‌های حکومت می‌باشد و در این راستا اقدامات بنیادی انجام شده است، بنابراین خواست من از محصلین عزیز این است تا از فرصت‌های ایجاد شده برای کسب تحصیل با جدیت استفاده نمایند.

آقای غنی همچنان از تلاش‌های وزارت تحصیلات عالی و ادارۀ ملی امتحانات بخاطر برگزاری موفقانه و شفاف امتحان کانکور، قدردانی نمود و افزود که حکومت مشترکاً با سکتور خصوصی کار می‌نماید تا برای آن‌عده از اشتراک کنندگان امتحان متذکره که به پوهنتون‌ها راه نیافته اند، فرصت‌های شغلی و تحصیلی مساعد گردد.

این درحالی است که روز گذشته، وزارت تحصیلات عالی اعلام نمود که از میان حدود ۱۷۴هزار و ۸۱۷ نفر که در امتحانات کانکور حضور یافتند، ۶۱ هزار و ۷۹۹ تن به تحصیلات عالی دولتی و ۱۵ هزار و ۱۳۰ تن به مؤسسات تحصیلات نیمه‌عالی راه یافته‌اند.

غنی: برای بازماندگان کانکور فرصت شغلی ایجاد می‌کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد