غنی-دریاهای-کابل-و-کنر-سبب-آبادی-کشور-می-شود

رییس جمهور غنی در دیدار با نمایندگان ولایت‌های ننگرهار، لغمان، کنر و نورستان گفت که در نتیجه مدیریت اساسی آب‌ها، دریاهای کابل و کنر، سبب آبادی خواهندشد.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور، شام دیروز با نمایندگان ولایت‌های ننگرهار، لغمان، کنر و نورستان در لویه جرگۀ مشورتی صلح، در ارگ دیدار کرد.

در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که نمایندگان این ولایات، پیشنهادان و خواست‌های‌شان را در رابطه به تامین امنیت، کشتار هدفمند، اختطاف، جلوگیری از غصب ، معارف و جنگل‌داری با رئیس‌جمهور شریک ساختند.

رئیس‌جمهور غنی خطاب به نمایندگان انتخابی ولایات متذکره، گفت که از برکت دانش، تدبیر  و تعهد شما به کشور، لویه جرگۀ مشورتی صلح موفقانه سپری‌شد که آن را به شما و ملت افغانستان تبریک می‌گویم. وی افزود که پارون در نتیجه‌ی سرمایه‌گذاری اساسی، به یکی از شهرهای مهم افغانستان، مبدل خواهد شد.

آقای غنی خاطرنشان کرد که در نتیجه مدیریت اساسی آب‌ها، دریاهای کابل و کنر، سبب آبادی و شهر جلال آباد از طریق پلان منظم به طرف شرق توسعه خواهد یافت. کانال ننگر‌هار، باید به مرکز تولید گل‌های رنگارنگ امارات متحده عربی مبدل گردد.

اشرف غنی تاکید نمود که مانند تجربه‌ی موفق امنیتی مردمی، مردم شینوار، مومند و ننگرهار در کنر بخاطر بهبود امنیت و ازبین‌بردن داعش، عملی‌گردد و اطمینان داد که پیشنهادات و خواست‌های نمایندگان مردم به برنامه‌ها مبدل گردد تا به آن به‌موقع رسیدگی صورت گیرد.

غنی: دریاهای کابل و کنر سبب آبادی کشور می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد