غنی-سرک-قیصار-لامان-مطابق-پلان-کاری-به-اتمام-برسد

رییس جمهور غنی گفت که سرک قیصار- لامان جزء مهم سرک حلقوی کشور است، بناً احداث به موقع آن اهمیت خاص دارد و باید از تطبیق پروژۀ مذکور در زمان تعیین شده، به مردم ولایت بادغیس اطمینان داده شود.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهور کشور، گزارش یما یاری وزیر فواید عامه را در خصوص چگونگی پیشرفت کار احداث سرک‌ها در کشور و همچنان مصرف بودجه و پلان‌های آیندۀ آن وزارت، استماع کرد.

در این دیدار که در ارگ ریاست جمهوری انجام شد، وزیر فواید عامه در مورد سرک حلقوی به‌خصوص پیشرفت کار سرک قیصار-لامان معلومات داده، گفت که کار ساخت سرک متذکره خوب پیش می‌رود و وزارت فواید عامه به صورت دوامدار از جریان کار نظارت می کند.

وی افزود: هر زمانی که پروژه ها قرارداد می شوند، پلان کاری آن ها نیز ترتیب می گردد و از نظر قرارداد و پلان کاری، کار احداث سرک قیصار- لامان به صورت منظم جریان دارد و تا اخیر سال جاری، ۳۵ کیلومتر آن قیریزی می شود و کار آن در دو بخش ادامه دارد.

رئیس جمهور غنی ضمن تشکر از کارکردهای وزارت فواید عامه، گفت: از اینکه سرک قیصار- لامان جزء مهم سرک حلقوی کشور است، بناً احداث به موقع آن اهمیت خاص دارد و باید از تطبیق پروژۀ مذکور در زمان تعیین شده، به مردم ولایت بادغیس اطمینان داده شود.

غنی: سرک قیصار- لامان مطابق پلان کاری به اتمام برسد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد