غنی-مبارزه-موثر-با-فساد-اولویت-حکومت-افغانستان-است

رییس جمهور غنی ضمن ستایش از کارکردهای ادارۀ بازرس افغانستان، گفت که شفافیت و مبارزه با فساد از اولویت های حکومت افغانستان می باشد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، روز گذشته، غزال حارس بازرس جمهوری اسلامی افغانستان را به حضور پذیرفت.

خانم غزال حارس گزارش اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با فساد و ایجاد هماهنگی با ادارات مربوطه، را به رئیس جمهور کشور ارائه نمود و از حمایت رئیس جمهور غنی در زمنیۀ فعالیت این اداره، قدردانی کرد.

رئیس جمهور غنی، ضمن ستایش از کارکردهای ادارۀ بازرس افغانستان، گفت که شفافیت و مبارزه با فساد از اولویت های حکومت افغانستان می باشد و در این خصوص ایجاد هماهنگی بیشتر میان ادارات مربوطه مهم است.

همچنان، رئیس جمهور کشور به ادارۀ بازرس افغانستان هدایت داد تا به منظور بهبود و موثریت هرچه بیشتر مبارزه با فساد، این اداره گزارش کاری خویش را هرازگاهی به مقام عالی ریاست جمهوری ارائه نماید.

این درحالی است که رئیس جمهور کشور در جلسه ای با باشنده‌گان ولسوالی‌های کلکان، میربچه کوت و قره باغ ولایت کابل، گفت: ۲۲ میلیارد افغانی که در نتیجه مبارزه با فساد صرفه جویی گردیده بود، در بازسازی مساجد و فراهم نمودن سهولت ها برای علما و خانواده های شهدا به مصرف رسیده است.

غنی: مبارزه موثر با فساد اولویت حکومت افغانستان است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد