انتقاد-عبدالله-از-کُندکاری-و-سهل‌انگاری-ادارات-دولتی

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی گفت که کُندکاری و سهل‌انگاری ادارات دولتی در شرایطی که کشور نیاز به رشد اقتصادی و توسعه پایدار دارد، پذیرفتنی نیست.

به گزارش افغان نیوز: کمیتۀ اجرایی انکشاف سکتور خصوصی - پرایسک امروز دوشنبه (14 دلو) به رهبری عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در قصر سپیدار دایر گردید.

گروه‌های کاری کمیتۀ اجرایی انکشاف سکتور خصوصی در زمینۀ تهیه و تدوین قوانین، تعیین شاخصه‌های عمده اقتصادی برای سکتور خصوصی، کاهش مشکلات صادرات و واردات و ایجاد رابطه موثر کاری میان ادارات مختلف گزارش مفصل دادند. آنان همچنین از عدم همکاری شماری از ادارات خبر داده و خواستار رسیدگی به آن شدند.

رییس اجراییه کشور با انتقاد از کُندکاری و سهل‌انگاری ادارات دولتی، به وزارت اقتصاد و مشاوریت ریاست اجراییه هدایت داد که در زمینۀ بهبود هماهنگی و ارتباط ادارات کار نمایند.

وی افزود که سهل‌انگاری یک اداره، تمام روند کار را مختل می‌سازد و این عملکرد در شرایطی که کشور نیاز به رشد اقتصادی و توسعه پایدار دارد، پذیرفتنی نیست.

در همین حال، نمایندۀ بانک جهانی در این جلسه از پیشرفت‌های افغانستان در زمینۀ انکشاف سکتور خصوصی ابراز خوشبینی کرد و افزود که ادامۀ این روند نوید خوشی برای افغانستان است.

آقای عبدالله با قدردانی از همکاری نهادهای بین‌المللی در زمینۀ رشد اقتصادی افغانستان گفت که از فرصت‌های موجود باید استفاده موثر صورت گیرد و اقتصاد کشور به نتایج کار هدفمند و فراگیر بستگی دارد.

انتقاد عبدالله از کُندکاری و سهل‌انگاری ادارات دولتی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد