غنی-مشکلات-صرافان-افغانستان-به-اقدامات-عاجل-نیاز-دارد

رییس جمهور غنی از لوی څارنوالی خواستار اصول و قوانین واضح در قسمت مدیریت جرایم سنگین شد و همچنان گفت که مشکلات صرافان به اقدامات جدی و عاجل نیاز دارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور شام روز گذشته در دیدار با رئیس و اعضای شورای سرتاسری صرافان افغانستان گفت که مشکلات شما جدی است و به اقدامات جدی و عاجل نیاز دارد. وی افزود که قانون اساسی افغانستان به سؤاستفاده و زورگویی اجازه نمی دهد.

رئیس جمهور با تاکید به ارگان های مربوطه هدایت داد تا به تمام قضایای صرافانی که تحت بازداشت قرار دارند، رسیدگی عاجل صورت گیرد.

وی گفت که یک گروپ ویژه مبارزه با اختطاف از سوی امنیت ملی و وزارت امور داخله به همکاری لوی څارنوالی ایجاد گردد، تا این مشکل جدی سرمایه گذاران به خصوص صرافان به زودترین فرصت حل گردد.

آقای غنی از لوی څارنوالی خواستار اصول و قوانین واضح در قسمت مدیریت جرایم سنگین شد و همچنان گفت که به قضایای مربوط به صرافان د رچهارچوب قوانین کشور رسیدگی صورت گیرد.

اشرف غنی در اخیر سخنانش گفت که به منظور حل مشکلات صرافان با وزارت های مالیه و امور داخله، دافغانستان بانک و لوی څارنوالی نشستی را برگزار نموده و در جلسۀ با صرافان، نتیجه صریح اقدامات خویش را شریک خواهیم کرد.

این درحالی است که قاضی میرافغان رئیس شورای سرتاسری صرافان افغانستان و عبدالرحمن زیرک سخنگوی این شورا؛ اختطاف صرافان، تعدیل شماری از ماده‌های قواعد، لوایح و مقررات دافغانستان بانک، توجه به دوسیه های صرافان، توزیع پاسپورت تجارتی، توزیع دوباره جوازها و توزیع جواز حمل سلاح را از جلمه مشکلات عمده عنوان نمودند.

غنی: مشکلات صرافان افغانستان به اقدامات عاجل نیاز دارد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد