غنی-مصارف-وزارت-های-دفاع-و-داخله-باید-کاهش-یابد

رئیس جمهور غنی تاکید داشت که وزارت های دفاع ملی و امور داخله، روی یک طرح منظم صرفه جویی و کاهش مصارف کار کنند.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور، ناوقت روز گذشته در نشستی که به منظور بررسی چگونگی صرفه جویی در مصارف نهادهای بزرگ حکومتی به ویژه وزارت های دفاع ملی و امور داخله در ارگ دایر گردیده بود، گفت که وزارت های دفاع ملی و امور داخله، روی یک طرح منظم صرفه جویی و کاهش مصارف کار کنند.

رئیس جمهور افزود که مدیریت مالی بهتر صورت گیرد، کار وصل نمودن تاسیسات نهادهای امنیتی به برق شهری تسریع گردد، در بخش تدارکاتی صرفه جویی صورت گیرد و از تدارکات غیرضروری در همه بخش ها جلوگیری بعمل آید.

آقای غنی تصریح کرد که ذخایر تیل بررسی گردد و میکانیزمی برای ثبت وسایط نهادهای متذکره وجود داشته باشد تا وسایط و اسلحه به گونه اساسی ترمیم شوند.

وی با بیان اینکه پلان حفظ و مراقبت تاسیسات و ساختمان ها نیز وجود داشته باشد، گفت که ملکی سازی در چوکات وزارت های دفاع ملی و امور داخله طبق برنامه عملی گردد تا در بخش های مالی، لوژستیکی و تدارکاتی متخصصین ملکی گماشته شوند.

رئیس جمهور غنی بر خودکفایی نهادهای متذکره تاکید کرد و گفت که باید ضروریات وزارت های دفاع ملی و امور داخله بر اساس بودجه دست داشته شان، تامین گردد.

غنی: مصارف وزارت های دفاع و داخله باید کاهش یابد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد