غنی-معیار-موفقیت-شرکت-برشنا،-رضایت-مردم-است

رییس جمهور غنی طی نشستی با هیات رهبری دافغانستان برشنا شرکت در مورد پلان های اصلاحی و بهبود فعالیت های شرکت متذکره، صحبت نموده و تاکید داشت که معیار موفقیت به رضایت مردم بستگی دارد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در این نشست که عصر دیروز در ارگ انجام شد، خطاب به هیات رهبری دافغانستان برشنا شرکت گفت: شما باید در کارهای تان تغییر واضح و فرهنگ خدمت به مردم را به میان آورید.

رئیس جمهور با بیان اینکه معیار موفقیت دافغانستان برشنا شرکت، رضایت مردم است، گفت که مردم باید بدانند که بل های تان واقعی می باشد و بخاطر پروسۀ استملاک زمین باید پیشنهاد تان را ارائه کنید.

وی افزود که سکتور خصوصی حاضر است تا در انتقال برق سرمایه گذاری کند و در تولید برق از آب نیز می توانید به سکتور خصوصی نقش بدهید.

آقای غنی گفت که برق زیربنای زیربنا می باشد و از شبکۀ فایبر نوری استفادۀ تان بسیار اندک است، در حالیکه مردم دسترسی به انترنت می خواهند.

رئیس جمهور کشور با بیان اینکه چارچوب درست حقوقی برای شرکت برشنا وجود دارد، گفت که بودجه تان در جلسۀ آیندۀ کابینه تعدیل می شود.

اشرف غنی با اشاره به موجودیت معادن دست ناخورده در افغانستان، خاطرنشان کرد که افغانستان بدون برق صنعتی شده نمی تواند و دیدگاه ما این است که افغانستان را به یک کشور صادرکننده مبدل سازیم.

غنی افزود که تا اکنون تمرکز تان بالای انتقال برق به شهرها بود و بعد از این باید نقشۀ واضح برق برای معادن داشته باشیم.

رئیس جمهور ضمن تاکید بر اینکه شرکت برشنا باید تقاضای داخلی را درک کند، گفت که تمام عرصه  های تعلیمی و تحصیلی به سوی دیجیتال شدن در حرکت اند و هر مکتب، مسجد و پوهنتون به برق مطمئن نیاز دارند که باید برای تحقق آن، کار صورت گیرد.

غنی: معیار موفقیت شرکت برشنا، رضایت مردم است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد