غنی-پروسه-توزیع-نان-خشک-در-تمام-ولایات-وسعت-داده-می‌شود

رییس جمهور غنی وعده سپرد که پس از کابل در جریان ماه مبارک رمضان، پروسه توزیع نان برای مستحقین را در شهرهای مزارشریف، کندهار، کندز، جلال‌آباد و هرات آغاز خواهیم کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ ریاست جمهوری آمده است که این پروسه را به دلیل این که توزیع نان را از طریق خبازی‌ها از نزدیک نظارت نمائیم، از کابل آغاز کردیم که مشکلات موجود در این پروسه درک گردد و از آن بیاموزیم تا از تکرار آن در پروسه توزیع نان در شهرهای دیگر جلو گیری صورت گیرد و این پروسه مدیریت بهتر گردد.

اعلامیه افزوده است که به فضل خداوند (ج)، پس از کابل در جریان ماه مبارک رمضان پروسه توزیع نان برای مستحقین را در شهرهای مزارشریف، کندهار، کندز، جلال‌آباد و هرات آغاز خواهیم کرد و ان‌شاالله و تعالی این پروسه به زودی در تمام ولایات کشور وسعت داده می‌شود.

رییس جمهور غنی در این اعلامیه تاکید داشته است که بخاطر مدیریت بهتر در پروسه توزیع نان برای مستحقین، همکاری، نظارت و هماهنگی علمای کرام، شاروال‌ها، وکلای گذر، بزرگان قومی، نهادهای مدنی و شخصیت‌های با نفوذ، ضروری می‌باشد. از آنان می‌خواهم تا افراد مستحق را در نواحی وگذرهای مربوطه شان تشخیص و لیست این افراد را با مسئولین مربوطه شریک سازند.

آقای غنی نظارت دوامدار آنان از این پروسه را، ضمن تامین شفافیت، بیانگر همکاری ارزشمند با دولت و هموطنان بی‌بضاعت دانسته و قبل از قبل از آن قدردانی و تشکر کرده است.

این درحالی است که وزارت مالیه اعلام نموده که براساس تعدیلات جدید در بودجه‌ی مالی سال جاری خورشیدی، ۶.۳ میلیارد افغانی برای توزیع نان خشک در کابل و ولایات برای نیازمندان در نظر گرفته شده است.

غنی: پروسه توزیع نان خشک در تمام ولایات وسعت داده می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد