غنی،-۱۰۰-میلیون-افغانی-برای-غزنی-اختصاص-داد

رییس جمهور غنی گفت که صد میلیون افغانی برای غزنی اختصاص یافته است و از مردم آن ولایت خواست تا در هماهنگی با والی و مسوولین محلی در قسمت مصرف موثر این بودجه، به توافق برسند.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور روز گذشته با اقشار مختلف ولایت غزنی در تالار کنفرانس های مقام ولایت دیدار کرد.

رئیس جمهور تاکید داشت که دشمنان فکر کرده بودند پایتخت فرهنگی را سقوط می دهند، اما به همت قوای امنیتی و دفاعی ما موفق به این کار نشدند و قوای مسلح ما نگذاشتند که غاصبین به پلان شوم خود دست یابند.

وی افزود: من و بانوی اول کشور بخاطر بررسی مشکلات اقشار مختلف حضور یافتیم تا موضوع امنیت و چالش های موجود را از زبان مردم به شمول زنان، استماع نموده و راه حل به آن جستجو نماییم.

آقای غنی از آنان خواست تا هر ماه به نمایندگی مردم یک تن گزارش پیشرفت کارها را درولایت غزنی از طریق ویدیو کنفرانس مستقیم با وی شریک سازند و تأکید ورزید که موضوع امنیت جانی و مالی شهروندان غزنی در اولویت ما قرار دارد.

اشرف غنی برای حل مشکل برق، تعیین حدود شهر غزنی، مدیریت بندها، اعمار ساختمان به مکاتب، در بخش زراعت، حل مشکل بنیادی زنان غزنی، تکمیل کار لیلیه، ایجاد پارک تعلیمی و تحصیلی و اعمار مسجد جامع غزنی، به مسوولین مربوطه هدایات لازم داد.

غنی گفت که صد میلیون افغانی برای ولایت غزنی اختصاص یافته است و از مردم آن ولایت خواست تا در هماهنگی با والی و مسوولین محلی در قسمت مصرف موثر این بودجه، به توافق برسند.

غنی، ۱۰۰ میلیون افغانی برای غزنی اختصاص داد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد