قرارداد-رهنمای-هوایی-با-امارات-متحده-عربی-امضا-شد

وزارت ترانسپورت و هوانوردی قرارداد خرید تجهیزات و رهنمای هوایی میدان‌های هوایی کابل، قندهار و هرات را با شرکت«گاک» امارات متحده عربی امضا کرد.

به گزارش افغان نیوز؛  این قرارداد با حضور ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی رییس الوزرای حکومت سرپرست، میان معین وزارت ترانسپورت و هوانوردی و نماینده شرکت «گاک» امارات متحده عربی امضا شد.

ملا عبدالغنی در مراسم امضای این قرارداد گفت: رشد اقتصادی کشور برای امارت اسلامی افغانستان اولویت دارد که به همین منظور قرارداد رهنمایی هوایی با شرکت گاک امارات متحده عربی امضا شده است.

ملا برادر افزود که با امضای این قرارداد برخی پرواز‌های بین المللی درمیدان‌های هوایی کابل، قندهار و هرات آغاز می‌شوند که بدون شک برای تجارت و رشد اقتصاد کشور تاثیر مثبت خواهند گذاشت.

به اساس معلومات مسوولان با امضای این قرارداد تا 6 ماه دیگر خدمات رهنمایی هوایی در افغانستان طبق معیارهای بین المللی آغاز و نیز تا 2 ماه دیگر شرکت‌های خارجی مانند ترکش ایرلاین، فلای دبی، امارات و غیره پروازهای شان را به افغانستان ازسرمی‌گیرند.

رییس شرکت گاک امضای این قرارداد‌ها را برای جلب سرمایه گذاری در افغانستان مهم خوانده می‌گوید ما امیدواریم که رفت و آمد سرمایه گذاران خارجی را به شکل مصئون تامین کنیم.

پیش از این نیز مدیریت تخنیکی 5 میدان‌ هوایی و  بررسی مسافرین درمیدان‌های هوایی با این شرکت خصوصی امارات متحده امضا شده بود.

قرارداد رهنمای هوایی با امارات متحده عربی امضا شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد