قرارداد-چند-پروژه-مهم-به-امضا-رسید

مقام‌های حکومت سرپرست در جریان امضای قرارداد ۳ پروژه بزرگ میان وزارت ترانسپورت و هوانوردی و شرکت‌های خصوصی در کابل می‌گویند که این پروژه‌ها در احیای ترانسپورت معیاری و توسعه این سکتور‌در کشور مهم است. 

به گزارش افغان نیوز؛ ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا امروز (چهارشنبه، ۱۱ دلو) در جریان امضای قرارداد سه پروژه بزرگ"ساخت پارکینگ و انتظارخانه در میدان هوایی بین‌المللی کابل، تیرپارک بندر آقینه در ولایت فاریاب و ترمینل گذره در ولایت هرات" میان وزارت ترانسپورت و هوانوردی و شرکت‌های خصوصی گفت که این پروژه‌ها را در احیای ترانسپورت معیاری و توسعه این سکتور مهم است. 

آقای برادر از شرکت‌های قراردادی خواست تا کارهای‌شان‌ را با کیفیت و به وقت تعیین شده به پایان برسانند و با اجرای این پروژه‌ها، خدمات حمل و نقل معیاری و زمینه کار به صورت مستقیم و غیر مستقیم به هزاران نفر فراهم خواهد شد. 

حمیدالله آخوندزاده، سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی در این برنامه گفت که این وزارت در تلاش است تا با ایجاد یک سیستم حمل و نقل سازمان یافته و پاسخگو، بهترین خدمات را به مردم ارائه نماید. 

آقای آخوندزاده افزود که سرمایه‌گذاران و شرکت‌های خصوصی بالای این سه پروژه بزرگ به ارزش ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون افغانی سرمایه‌گذاری می‌کنند که شامل ساخت پارکینگ و انتظارخانه در میدان هوایی کابل، تیرپارک بندر آقینه در فاریاب و ترمینال گذره در هرات می‌باشد.
 
او بیان داشت که مدت ساخت ترمینال ولسوالی گذره ولایت هرات دو سال، ساخت تیرپارک بندر آقینه در ولایت فاریاب سه سال و ساخت پارکینگ و انتظارخانه در میدان هوایی بین‌المللی کابل به مدت یک و نیم سال در بر خواهد گرفت. 

سرپرست وزارت ترانسپورت و هوانوردی در این نسشت می‌گوید که این وزارت در سال مالی جاری توانسته است که ۴۶ پروژه را در بخش‌های هوای و سرک سازی تطبیق نماید و ۵۰ درصد کارهای این پروژه‌ها تکمیل شده است.

قرارداد چند پروژه مهم به امضا رسید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد