محدودیت‌های-بانکی-از-مشکلات-عمده-بازرگانان-قندهاری-است

مسوولان اتاق تجارت و صنایع ولایت قندهار از اخذ مالیات اضافی و محدویت‌های بانکی شکایت کرده و می‌گویند که حکومت سرپرست باید به این معضل بازرگانان قندهار توجه جدی نماید.

به گزارش افغان نیوز؛ مسعود راحت، سرپرست اتاق تجارت و صنایع ولایت قندهار می‌گوید که مالیات اضافی و محدودیت‌های بانکی از مشکلات عمده بازرگانان قندهار است.

آقای راحت می‌گوید که جاده‌های خراب کار انتقال کالاهای بازرگانی را در این ولایت به مشکلات مواجه کرده و باید امارت اسلامی در این زمینه توجه دیدی داشته باشد.

سرپرست اتاق تجارت و صنایع ولایت قندهار تاکید می‌کند که مقام‌های امارت اسلامی چند روز پیش با تاجران کشور در کابل یک نشستی را برگزار نمود که بازرگانان ولایت قندهار نیز در مورد مشکلات‌شان پیشنهادات و خواسته‌های را مطرح کردند. او تاکید کرد که امیدوار است به این پشنهادات و خواسته‌های بازرگانان از سوی حکومت سرپرست توجه شود.

مسعود راحت سرپرست اتاق تجارت و صنایع ولایت قندهار درباره امضای قرار داد با کشور روسیه در زمینه واردات نفت و گاز گفت که با امضای قرارداد، نرخ‌های مواد نفتی در بازار افغانستان نزدیک به ۳۰ الی ۴۰ درصد کاهش خواهد یافت.

روز گذشته نورالدین عزیزی، سرپرست ‌وزارت صنعت و تجارت در گزارش‌دهی دولت به ملت گفت که کابل و مسکو درباره خرید مواد نفتی به توافق رسیده و به زودی این توافق به امضا خواهد رسید.

اتاق تجارت قندهار در حالی از اخذ مالیات اضافی شکایت دارند که روز گذشته عبدالمتین سعید، رییس گمرکات وزارت مالیه گفت که دو درصد مالیه بر محصولات صادراتی کشور معاف شده تا سهولت در زمینه صادارت به بیرون از کشور فراهم شود.

محدودیت‌های بانکی از مشکلات عمده بازرگانان قندهاری است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد