مدال-شجاعت-باشندگان-لوگر-برای-دونالد-ترامپ

موضع گیری اخیر دونالد ترامپ در مورد پاکستان باعث خورسندی شهروندان افغانستان شد به تازگی شماری از باشندگان ولایت لوگر در پیوند به این مورد، برای رئیس جمهور آمریکا مدال شجاعت ساخته اند.

به گزارش افغان نیوز: چندی قبل دولت آمریکا، پاکستان را متهم به همدستی با گروه های هراس افکن کرد و کمک هایش را به این کشور به تعویق انداخت.

هرچند این موضع گیری های سخت گیرانه با واکنش پاکستان مواجه شد اما دولت و شهروندان افغانستان از این موضع گیری امریکا حمایت کرد.

اما در این میان کسانی هم هستند که پا فراتر گذاشته و خورسندی شان را به صورت گیری نمایش میدهند. سیدفرهاد اکبری، یکی از بزرگان قومی ولایت لوگر اظهار داشته است: باشندگان و کشاورزان محلی دو هفته پیش در شهر پل‌ علم، مرکز ولایت لوگر جمع‌شده و در حد توان خود برای ساختن یک مدال شجاعت چهل‌وپنج‌هزار پول جمع آوری کردند.

وی افزود: با این پول جمع آوری شده از بازار محلی 15 گرام طلا خریداری شد که زرگران محلی با دست از طلای خریداری‌شده مدال شجاعت ساختند.

این مدال قرار است در کابل به سفارت آمریکا تسلیم داده شود، تا از این طریق به دست دونالد ترامپ برسد.

اما این خورسندی ها شاید برای افغانستانی ها ماندگار نخواهد بود، دولت پاکستان پس از موضع گیری ترامپ تصمیم گرفت که 1.5میلیون مهاجر افغان را پس از یک ماه از کشورش بیرون نماید.

مدال شجاعت باشندگان لوگر برای دونالد ترامپ

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد