مردم-مناطق-دوردست-به-رفاه-خواهند-رسید

رییس جمهور غنی در دیدار با بزرگان و متنفذین ولایت بادغیس گفت که با تطبیق کامل برنامۀ میثاق شهروندی، مردم مناطق دوردست و ولسوالی‌ها به رفاه خواهند رسید.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس‌جمهور کشور  شام روز گذشته با شماری از بزرگان و متنفذین ولایت بادغیس در قصر دلگشای ارگ ریاست‌جمهوری دیدار کرد.

متنفذین ولایت بادغیس از سیاست خارجی رییس‌جمهور غنی و نیز برنامه‌های اقتصادی و زیربنایی حکومت اعلام حمایت کردند و خاطرنشان نمودند که افتتاح کار پروژه‌های بزرگ انکشافی منطقه‌یی باعث بهبود وضعیت اجتماعی، امنیتی و سیاسی افغانستان خواهد شد.

رییس جمهور گفت که که بادغیس با تطبیق پروژه‌های بزرگ انکشافی به خصوص افتتاح سرک حلقوی و گشایش خط آهن که از این مسیر می‌گذرد، بهبود قابل ملاحظۀ خواهد یافت.

وی از همکاری مردم بادغیس با دولت تشکر کرد و نقش مردم را در آوردن صلح و ثبات و پیشرفت مهم‌‌خواند. رئیس‌جمهور گفت که به ولسوالی‌های سرحدی توجه بیشتر خواهد شد و وزارت انکشاف دهات دراین خصوص برنامه‌های انکشاف متوازن را روی‌دست دارد.

اشرف غنی تصریح‌داشت که با تطبیق کامل برنامۀ میثاق شهروندی، مردم مناطق دوردست و ولسوالی‌ها به رفاه خواهند رسید و از آنها خواست تا دراین زمینه و نیز در بخش آوردن صلح پیشنهادات مشخص خویش را ترتیب و ارائه نمایند.

مردم مناطق دوردست به رفاه خواهند رسید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد