مسؤولیت-رسانه‌ها،-تقویت-فرهنگ-دینی-و-ملی-ماست

سیده مژگان مصطفوی، معین امور وزارت اطلاعات و فرهنگ، از تمام رسانه‌ها خواست در تولید و پخش برنامه‌هاي خود اصول اخلاقي، ارزش‌‌های ديني و مسؤوليت اجتماعي را رعايت کنند. وی تاکيد کرد صاحبان رسانه‌ها بايد توليد و پخش برنامه‌هاي خود را متناسب با فرهنگ و باورهاي ديني مردم تنظيم کنند.

به گزارش افغان خبر: بانو سيده مژگان مصطفوي معين وزارت اطلاعات و فرهنگ که با مسوولان رسانه‌ها و خبرنگاران حوزه شمال سخن می‌گفت، تأکید کرد: رسانه‌ها رکن مهم و اساسي جامعه است و بايد جامعه را به سوي ترقي، سعادت و سلامت اخلاقي و رواني سوق دهند، و مسؤوليت ملي و ديني خويش را در برابر مردم مسلمان کشور ادا کنند. خانم مصطفوي افزود رسانه‌ها نبايد ترويج‌کننده فرهنگ بيگانه در کشور باشند؛ بلکه مسؤوليت آنان تلاش براي ترويج و تقویت فرهنگ ملي و ديني مورد قبول جامعه است.
معين وزارت اطلاعات و فرهنگ همچنین از ايجاد کميسیوني براي دفاع از مصونيت خبرنگاران خبر داد که قرار است به زودي توسط معينيت امور نشرات اين وزارت تأسيس شود.
خانم مصطفوي از خبرنگاران نیز خواست مطابق معيارها و اصول اخلاقي خبرنگاري فعاليت کنند و کود اخلاقي خبرنگاري را جدا مراعات نمايند. 
در همين حال شماري از خبرنگاران شمال از مشکلات خود به معين وزارت اطلاعات و فرهنگ گفتند و از او خواستند تا به چالش‌هايي که فراروي آنان قرار دارد رسيدگي شود.

مسؤولیت رسانه‌ها، تقویت فرهنگ دینی و ملی ماست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد