مسوولان-در-راستای-حل-مشکلات-مردم-تلاش-نمایند

مسوولان مجمع علماء و متنفذین تشیع افغانستان می‌گویند که حکومت سرپرست در کنار تامین امنیت و وحدت ملی، وظیفه دارند تا به مشکلات نیز مردم رسیدگی نمایند.

به گزارش افغان نیوز؛ نوروز علی سلیمی، معاون مجمع علما و متنفذین تشیع افغانستان روز گذشته (یک‌شنبه، ۲۲ جوزا) در یک نشست خبری در غرب کابل گفت که حکومت سرپرست وظیفه دارد تا در کنار تامین امنیت و وحدت ملی به مشکلات مردم نیز رسیدگی کنند. 

سلیمی افزود که مردم غرب کابل با مشکلات فراوانی از جمله بالا بودن نرخ مواد خوراکی، بسته بودن زیارت‌گاه‌ها از سوی امارت اسلامی به روی باشندگان غرب کابل، مواجه اند.

او بیان داشت نرخ‌نامه‌های شهرداری کابل در زمینه مواد خوراکی تطبیق نمی‌شود و شهرداری پی‌گیر این مسئله نیست.

معاون مجمع علما و متنفذین تشیع افغانستان تاکید کرد که نرخ‌نامه‌ها از سوی شهرداری در غرب کابل تطبیق نمی‌شود و مسوولان باید در این زمینه توجه‌ جدی نمایند. 

سلیمی در این نشست خبری می‌گوید که باید حکومت سرپرست با حکومت داری خوب، قلب مردم را به دست بیاورد و نباید شهرندان از رفتار مسوولان از حکومت متنفر شود. 

او خطاب به مسوولان حوزه ششم امنیتی گفت که مردم از بسته شدن زیارت‌گاه "دوازده امام" در غرب کابل شکایت دارند و باید با مشوره مردم محل این زیارت‌گاه برای عموم باز شود. 

محمد ایوب ساپی، رییس ناحیه ششم شهرداری کابل در این نشست خبری گفت که در قسمت تطبیق نرخ نامه‌های شهرداری در غرب کابل توجه کرده و با متخلفان برخورد قانونی و جدی صورت خواهد گرفت. 

ساپی افزود که در نظام اسلامی تعصبات قومی و سمتی وجود ندارد و نرخ‌نامه‌ها در تمام نواحی، یک سان تطبیق می‌شود. 

ذبیح الله عماد، آمر حوزه ششم شهر کابل گفت که این حوزه به تمامی مشکلات مردم رسیدگی خواهد نمود و از علما و مردم خواست که در تامین امنیت، همکاری نمایند. 

علما و مردم غرب کابل می‌گویند که حکومت سرپرست با تلاش‌های شبانه روزی شان باید حمایت مردمی را نیز کسب کنند. 

 

آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

 

 

مسوولان در راستای حل مشکلات مردم تلاش نمایند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد