منظوری-۷۷-مورد-تدارکاتی-به-ارزش-۳-۴-میلیارد-افغانی

جلسه کمیسیون تدارکات ملی تحت ریاست محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، عصر دیروز، ۷۷ مورد تدارکاتی به ارزش بیش از ۳.۴ میلیارد افغانی را منظور کرد.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه ارگ آمده است که در این نشست، ۷۹ مورد تدارکاتی به بحث و بررسی گرفته شد که در نتیجه ۷۷ مورد آن به ارزش بیش از ۳.۴ میلیارد افغانی به شمول اعمار سردخانه ها در میدان های هوایی کابل، بلخ، کندهار و نیمروز و دو قرارداد شامل اعمار شفاخانه ۵۰ بستر کوید ۱۹ در پنج ولسوالی کابل، منظور گردید.

اما قرارداد استخدام تعداد ۸۰ تن محافظین امنیتی پروژه پایپ لاین ۹۴.۵ کیلومتر شبرغان- مزارشریف مربوط وزارت معادن و پترولیم، جهت بررسی های بیشتر اعاده شد.

به همین ترتیب کمیسیون تدارکات ملی روی درخواست هدایات در رابطه به شماری از موضوعات تدارکاتی تصامیم لازم اتخاذ نموده و به نهادهای مربوطه در زمینه هدایات لازم  صادر کرد.

از سوی هم، طبق اجندا در این جلسه اعضای کمیسیون، گزارش تحقق هدایات فیصله های قبلی این کمیسیون را در مورد پروژه های مختلف مورد بحث قرار دادند.

در این جلسه، اعضای کمیسیون تدارکات ملی به تقویت و حمایت از منابع بشری مسلکی  و کسبه کاران در امر تطبیق پروژه ها در سطح ولایات کشور تأکید نمودند.

کمیسیون تدارکات ملی به مسئولین مربوطه هدایت داد تا در قسمت نظارت از تطبیق مؤثر پروژه ها توجه و تلاش جدی نمایند.

قابل ذکر است که در این نشست کمیسیون، بر علاوه اعضای آن، مسؤلین اداره تدارکات ملی، ناظرین ملی و بین المللی نیز حضور داشتند.

منظوری ۷۷ مورد تدارکاتی به ارزش ۳.۴ میلیارد افغانی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد