موانع-تطبیق-پروژه‌های-برق‌رسانی-رفع-می-شود

رییس‌جمهورغنی برهماهنگی میان ارگان‌های محلی، ادارۀ اراضی و شرکت ‌برشنا تأکید کرده، گفت که کمیتۀ به سطح معینان تشکیل شوند تا موانع و مشکلات را در مسیر شبکۀ توزیع برق تشخیص و برطرف نمایند.

به گزارش افغان نیوز: جلسۀ به‌منظور بحث در مورد پیشرفت کار شبکه‌های برق‌رسانی در سراسر کشور، به ریاست محمداشرف غنی در ارگ دایر گردید.

امان‌الله غالب، رئیس د افغانستان ‌برشنا شرکت دستاوردها و چالش‌های ادارۀ برشنا را در سیستم برق‌رسانی به شمول مشکل زمین و املاک به ویژه در جنوب شرق، شمال شرق، برنامۀ ملکیت زمین و اسکان مجدد برای خطوط انتقال برق گردیز- خوست، لشکرگاه و کندهار برشمرد.

رئیس‌جمهورغنی برهماهنگی میان ارگان‌های محلی، ادارۀ اراضی و دافغانستان‌برشنا‌شرکت تأکید کرده، گفت که کمیتۀ به سطح معینان تشکیل شوند تا موانع و مشکلات را در مسیر شبکۀ توزیع برق تشخیص و برطرف نمایند.

آقای غنی بر اهمیت زمان تطبیق پروژه‌های برق‌رسانی در سراسر کشور تأکید کرد و مدیریت کار پروژه‌ها در زمان معین آن را مهم خواند.

این درحالی است که تاكنون چندین قرارداد برای ببهود وضعیت برق كابل از جانب دولت افغانستان صورت گرفته و هر بار امیدواری هایی خلق شده است كه برق كابل سراسری و شبانه روزی خواهد شد، اما تا هنوز از برق منظم خبری نیست.

موانع تطبیق پروژه‌های برق‌رسانی رفع می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد