مکتب-افغان-ترک-به-صدها-فامیل-بی-بضاعت-کمک-کرد

مکتب افغان ترک به صدها فامیل بی بضاعت در ولایت های کابل، بلخ، جوزجان، هرات، ننگرهار و قندهار مواد خوراکه توزیع نمود.

به گزارش افغان نیوز: مکتب افغان ترک  به 2000 فامیل در کابل 1400 فامیل در ولایت بلخ، 600 فامیل در ولایت جوزجان و به یک هزار فامیل در ولایت های هرات، قندهار و ننگرهار کمک کرده است.

احمد فواد حیدری، مسوول عمومی افغان ترک گفت: مسوولان این مکتب از زمان تاسیس تاکنون همیشه به افراد نیازمند کمک کرده است.

 وی افزود؛ هزینه کمک به 5000 هزار فامیل نزدیک به 6 میلیون افغانی می رسد که برای هر خانواده؛ یک کیسه برنج، یک بسته مکارونی و پنج کیلو روغن کمک صورت گرفته است.

حیدری گفت: تمویل کنندۀ این کمک ها، اولیان شاگردان و موسس مکاتب افغان ترک می باشند. وی همچنان از دیگر تاجران خواست که در ماه مبارک رمضان به افراد نیازمند و خانواده های بی بضاعت کمک کنند.

آقی حیدری تصریح داشت: افرادی که توسط مکتب افغان ترک کمک میشوند؛ از سوی خانواده های شاگردان، وکلای گذر و استادان شناسایی شده اند.

نازیه یکی از کمک شوندگان گفت: بسته های کمکی را که امروز از سوی مکتب افغان ترک دریافت نموده است، میتواند برای یک ماه مشکلات وی را برطرف سازد. بانو نازیه از تمام ثروتمندان خواست تا به افراد نیازمند کمک و خانواده های بی بضاعت را از گرسنگی نجات دهند.

صبور یکی دیگر از کمک شوندگان گفت: همکاری امروز بخشی از مشکلات وی را برای مدت کوتاه برطرف می سازد. او از دیگر نهادهای خیریه خواست تا مردم نیازمند را هرچه بیشتر همکاری کنند.

این درحالی است که جنگ، ناامنی و خشکسالی در اکثر ولایات افغانستان مردم این سرزمین را در مسیر فقر و مهاجرت سرگردان کرده است.

مکتب افغان ترک به صدها فامیل بی بضاعت کمک کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد