میلاد-حضرت-محمد-ص-برای-بشریت-رحمت-است

مولانا ابراهیمی معاون شورای اخوت اسلامی افغانستان میگوید میلاد حضرت پیامبر(ص) برای تمام بشریت رحمت است وی میگوید «حضرت محمد با میلادش تحول عظیمی برای بشریت آورده و روز میلاد نبی مردم شاد و خنده بر لبان داشته" است.

به گزارش افغان خبر: مولوی مولانا ابراهیمی در برنامه گرامیداشت از ۱۷ ربع الاول ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) آخرین سفیر الهی و هفته اخوت گفت حضرت محمد در تمام طول حیاتش برای درس انسانیت آموخت« و از آن زمان تا حال بشریت از درس های ان رحمت الهی آموزش می بیند".

به گفته مولانا ابراهیمی مسلمانان در تمامی اصل دین وابسته به یک اصل است به گفته آقای ابراهیمی«  تمام مسلمانان خدای واحد دارند، قران واحد، پیامبر واحد، کلمه واحد و کعبه واحد دارند.؛

معاون شورای اخوت اسلامی از مسلمانان و جوانان افغانستان خواست که نباید فریب دشمنان دین و وطن را بخورند و به نام دین و مذهب از آنان سو استفاده شوند.

این نماینده شورای اخوت اسلامی میگوید که فرعیات در مذاهب، راهی برای زود رسیدن به اصل و ریشه دین است نه منبع تفرقه و آشوب.

آقای ابراهیمی منبع فساد و اختلافات کسانی را میدانند که در راس حکومتی قرار دارد و به خاطر منافع شخصی شان از دین و مذهب سو استفاده میکنند.

وی گفت که اینان کسانی اند که هم در راس قدرت، هم در راس مذاهب و هم در راس قوم قرار دارند و مردم را ابزار بازی هایشان میدانند.

در همین حال محمدعلی محمدی وکیل شورای ولایتی کابل میگوید که آمریکا و انگلس از حیوانات روباه و کفتار پست تر اند.

این وکیل شورای ولایتی میگوید انگلسیها کارهای را انجام میدهند که حیوانان نیز آن در قبال یگدیگر انجام نمیدهد وی میگوید که دین اسلام دین جهانی است اما کشورهای انگلیس و آمریکا در پی بر اندازی این نظام میباشد.

به گفته آقای محمدی منشا فساد و آشوب آمریکا و انگلیس میباشد وی میگوید که سیاست های این کشورها باعث تضعیف کشورهای اسلامی است.

این وکیل شورای ولایتی نهادهای همایت کننده زنان را « نوکر کشورهای بیگانه» میداند و میگوید که این نهاد به نفع سیاست های بادارانشان کار میکنند.

آقای محمدی میگوید که اسلام جهان شمول است و تمام جزییات زندگی و تمام قوانین بشری را با خود دارد.

این در حالی است که همه ساله در روز گرامیداشت از میلادالنبی یک هفته بنام هفته اخوت تبلیغات وحدت و یک پارگی برای اتحاد و اتفاق صورت میگیرد.

میلاد حضرت محمد(ص) برای بشریت رحمت است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد