نخستین-اکادمی-گمرکات-در-کابل-تاسیس-شد

وزیر مالیه کشور بیان کرد که نخستین اکادمی گمرک‌ها و مالیات به منظور مبارزه با فساد و بهبود کیفیت کار در گمرک‌ها در کابل تاسیس شده است.

به گزارش افغان خبر: اکلیل حکیمی وزیرمالیه کشور امروز سه شنبه (16قوس) در مراسم افتتاح این اکادمی گفت،‌ تجهیز گمرک‌ های کشور با وسایل فنی پیشرفته، تسهیلات خوبی را برای تجارت خارجی کشور فراهم خواهد کرد.

 به گفته آقای حکیمی،‌ تجهیز گمرک‌ های کشور با وسایل فنی پیشرفته، تسهیلات خوبی را برای تجارت خارجی کشور فراهم خواهد کرد

آقای حکیمی در مراسم گشایش و آغاز به کار این اکادمی گفت که این مرکز با وسایل پیشرفته الکترونیکی تجهیز شده و پشت سر گذاشتن دوره‌های آموزشی این نهاد برای تقویت کارمندان گمرک‌ها با ارزش می باشد.

به گفته حکیمی، کارمندان گمرک‌ها در این نهاد آموزشی، آموزش های لازم را فرار می گیرند.

گفته شده اکنون این مرکز برای آموزش همزمان ۱۶۰ نفر از کارمندان گمرک‌ها در نظر گرفته شده، و در آینده تلاش می شود ظرفیت این مرکز بیشتر شود.

به گفته آقای حکیمی،‌ تجهیز گمرک‌ های کشور با وسایل فنی پیشرفته، تسهیلات خوبی را برای تجارت خارجی کشور فراهم خواهد کرد.

آقای حکیمی می گوید که آموزش استندرد های سازمان جهانی گمرکات به کارمندان گمرک های کشور، در استخدام نیروی انسانی عاری از فساد و افزایش در آمد مالیاتی کمک خواهد کرد.

اکلیل حکیمی گفت که در نخست کارمندان گمرک‌ ها و سپس ماموران ادارات مالیاتی در این اکادمی آموزش خواهند دید و در آینده انتظار می‌ رود که این نهاد به مرکز آموزشی مدیریت مالیات عمومی تبدیل شود.

نخستین اکادمی گمرکات در کابل تاسیس شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد