نهاد-های-امنیتی-برای-امنیت-رسانه-ها-تلاش-همه-جانبه-نمایند

رئیس کمیته مشترک امنیت و مصئونیت خبرنگاران و رسانه ها در واکنش به حمله تروریستی بر ساختمان رادیو وتلویزیون ملی ننگرهار از نهاد های امنیتی خواست تا با تمام امکانات جهت تامین امنیت رسانه ها و خبرنگاران تلاش نمایند.

به گزارش افغان نیوز: محمد سرور دانش معاون رئیس جمهور که در راس کمیته مشترک امنیت و مصئونیت خبرنگاران  قرار دارد، گفت که تروریستان با چنین  حملاتی  چهره واقعی شان را به نمایش میگذارند.

وی افزوده که به عنوان رییس کمیته مشترک امنیت و مصوونیت خبرنگاران و رسانه ها، این عمل وحشیانه تروریستان را تقبیح نموده به روان شهدای این حادثه دردناک درود فرستاده و برای زخمی شدگان این حادثه نیز صحت و سلامتی مجدد آرزو می کند.

در اعلامیه ذکر شده که مردم می دانند که تروریستان و دهشت آفرینان با حمایت و پشتیبانی باداران خارجی خود و همکاری حلقات مزدور داخلی جز ایجاد ترس و وحشت و به خاک و خون کشیدن شهروندان و مردم ملکی، هدف دیگری ندارند.

سرور دانش ذکر کرده که چنین حملاتی بر آزادی بیان و دموکراسی افغانستان هیچ تاثیری ندارد.

ریاست کمیته مشترک امنیت و مصوونیت خبر نگاران و رسانه ها از ارگان های امنیتی کشور می خواهد که با توجه به شرایط و اوضاع امنیتی، در جهت حمایت و تامین امنیت نهادهای رسانه ای و خبر نگاران ، از تمامی امکانات دسته داشته خویش استفاده نماید.

نهاد های امنیتی برای امنیت رسانه ها تلاش همه جانبه نمایند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد