هیأتی-به-منظور-حل-مشکلات-بازرگانان-به-ترکمنستان-فرستاده-می‌شود

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی به نهادهای مربوط هدایت داد که هرچه زودتر هیأتی را به ترکمنستان بفرستند تا مشکلات تجار بررسی و حل شود.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه کشور امروز شنبه(17، قوس) با شماری از تجار ملی و مقامات مسوول در پیوند به مشکلات بازرگانان دیدار کرد.

بازرگانان گاز مایع شکایت داشتند که در بندرهای کشور با آنان رفتار دوگانه می‌شود و از یک ماه به این طرف تانکرهای گاز مایع‌شان در بندرهای کشور به بهانۀ کم کیفیت بودن ایستاده است و از این ناحیه ضرر فراوان دیده‌اند.

آنان بیان داشتند که بازرگانان از ترکمنستان گاز خریداری کرده‌اند، این‌که شرکت فرستندۀ گاز، گاز کم کیفیت فرستاده ‌است، باید زمینۀ برگشت آن فراهم باشد. اکنون نه اجازۀ ورود می‌یابد و نه مجوز برای برگشت آن وجود دارد. بازرگانان خواستار حل این مشکلات از مجرای قانونی شدند.

رییس اجراییه کشور پس از شنیدن مشکلات بازرگانان گفت که هرنوع رفتار دوگانه با بازرگانان قابل پذیرش نیست و پس از بررسی‌های همه‌جانبه، به این موضوع رسیده‌گی لازم خواهد شد. رییس اجراییه به نهادهای مربوط هدایت داد که هرچه زودتر هیأتی را به ترکمنستان بفرستند تا مشکلات تجار بررسی و حل شود.

آقای عبدالله گفت که ضرر تجار و سرمایه‌گذاران به گونۀ مستقیم به زندگی مردم تأثیر می‌گذارد.

هیأتی به منظور حل مشکلات بازرگانان به ترکمنستان فرستاده می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد