هیأتی-قزاقستانی-وارد-کابل-شد

وزارت صنعت و تجارت می‌گوید که هیأت بلند پایه قزاقستان به سرپرستی سریک ژومانگارین، معاون نخست‌وزیر این کشور وارد کابل شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ این وزارت امروز (چهارشنبه، ۵ ثور ) در ایکس گفته است: این هیأت به هدف توسعه روابط دو جانبه، برگزاری نمایشگاه افغان-قزاق، کنفرانس تواصل تجاری و اشتراک در نشست سه جانبه افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان به کابل آمده است.
این درحالی است که وزارت صنعت و تجارت می‌گوید که نشستی بین‌الوزراتی را به هدف اجندای نشست دو جانبه و سه جانبه میان افغانستان، قزاقستان و ترکمنستان برگزار کرده است.
بدر این نشست بین‌الوزارتی که به‌ سرپرستی نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت و با اشتراک نمایندگان وزارت‌های امورخارجه، معادن و پترولیم، زراعت و مخابرات، بانک مرکزی و اداره خط‌آهن برگزار شده بود، در پیوند به آجندای نشست‌های دوجانبه و سه‌جانبه میان افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان گفتگو شده است.
بر اساس خبرنامه این وزارت، سرپرست وزارت صنعت و تجارت نشست‌های آینده را برای گسترش روابط تجارتی و فراهم‌سازی سهولت‌های ترانزیتی مهم دانسته و تأکید کرده است، باید از این نشست‌ها نتیجه خوبی حاصل شود.

هیأتی قزاقستانی وارد کابل شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد