هیات-ا-ا-بر-تسریع-کار-فاز-دوم-کانال-قوش‌تپه-تاکید-کرد

هیاتی ا.ا به رهبری شرکت انکشاف ملی از جریان کار فاز دوم کانال قوش‌تیپه ضمن بازدید از این کانال بر تسریع کاری این پروژه تاکید کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ عبدالرحمن عطاش رییس عمومی اجراییوی شرکت انکشاف ملی در سفراش به شمال کشور از جریان کار عملی فاز دوم کانال قوش تیپه دیدن نموده و به مسوولان ولایتی این پروژه هدایت داده است تا کار کندن کاری فاز دوم را سرعت بخشند.

فاز دوم کانال قوش‌تیپه که به طول 177کیلومتر است کندن‌کاری آن از ولسوالی دولت‌آباد ولایت بلخ آغاز گردیده است. همچنان چندین پل بزرگ نیز در این مسیر ساخته خواهد شد تا ولسوالی‌های مختلف را در این مسیر با هم وصل نمایند.

مسولان انکشاف ملی می‌گویند که کار کندن کاری فاز دوم کانال بزرگ زراعتی قوش‌تیپه تا یک سال دیگر تکمیل خواهد شد.

همچنان رییس عمومی شرکت انکشاف ملی از جریان کار سربند کانال قوش‌تیپه نیز نظارت نموده، به مسولان، انجنیران و کارگران گفت که سربند یکی از بخش‌های اساسی و مهم کانال قوش‌تیپه است باید در ساخت آن دقت بیشتر نمایند و برای تکمیل هرچه زودتر آن شبانه روزی کار نمایند.

کانال قوش‌تیپه که بزرگترین پروژه زراعتی و ملی افغانستان می‌باشد، شرکت انکشاف ملی متعهد به پیش‌برد و تکمیل این کانال می‌باشد تا مناطق شمالی افغانستان با استفاده از آب دریای آمو و زمین‌های شمال کشور در بخش‌های زراعتی و صنعتی خودکفا گردیده به ترقی و شگوفای اقتصادی برسد.

هیات ا.ا بر تسریع کار فاز دوم کانال قوش‌تپه تاکید کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد