واکنش-عبدالله-به-جان-باختن-یک-کودک-در-نتیجه-راه‌بندان

رییس اجراییه حکومت وحدت ملی در واکنش به جان باختن یک کودک در نتیجه راه‌بندان در شهر کابل گفت که باید بدون هیچ بهانه‌یی به او رسیده‌گی می شد اما متأسفانه مشکل در ذهنیت ماست.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت وحدت ملی روز سه شنبه(10، ثور) در مراسم یادبود از شهادت جمعی از خبرنگاران کشور گفت که نباید در روی صحنه اکت حمایت از رسانه‌ها را در آوریم و اما در پشت صحنه، پرسونل خود را وظیفه دهیم که برای هر صدای مخالف و منتقد مشکل ایجاد کنند.

رییس اجراییه در بخشی از سخنانش به جان باختن یک کودک در نتیجه راه‌بندان در شهر اشاره کرد و گفت: نباید به بهانۀ تدابیر امنیتی برای شهروندان مشکل خلق کرد.

وی با ابراز نگرانی گفت؛ وقتی یک پدر فریاد می‌کند که طفلش مریض است و این هم امبولانس، باید بدون هیچ بهانه‌یی به او رسیده‌گی شود. اما متأسفانه مشکل در ذهنیت ماست. هرقدر که ذهن مستبد داشته باشیم و آن را بپوشانیم و خبرنگاران خارجی را هم پول بدهیم که برای مان بنویسند و لابی کنند؛ اما وقتی در مقابل مردم قرار گرفتیم، مردم قضاوت خود را می‌کنند.

این درحالی است که شهر کابل از یک هفته بدین سو حالت نظامی به خود گرفته و در تمامی جاده‌های کابل ایستگاه‌های بازرسی ساخته شده است. صبح روز گذشته یک طفل تازه تولد شده در ایستگاه بازرسی پولیس واقع ایستگاه اخیر دانشگاه کابل پس از آن که اجازه منتقل شدنش به شفاخانه از سوی موظفین پولیس داده نشد، جان باخت

واکنش عبدالله به جان باختن یک کودک در نتیجه راه‌بندان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد