وزارت-تجارت-برای-ایجاد-شهرک-صنعتی-در-ولسوالی-استالیف-رایزنی-میکند

شماری ازسرمایه گذاران ابراز آمادگی کردند تا در ولسوالی استالیف سرمایه گذاری نمایند، رئیس اجرائیه نیز بیان داشت که در مورد ایجاد شهرک صنعتی در این ولسوالی، وزارت تجارت تصمیم گیری میکند.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور با شماری از بزرگان ولسوالی استالف کابل دیدار کرد و مشکلات آنان را در زمینه‌های مختلف به‌ویژه انکشاف، بازسازی، کاریابی برای جوانان تحصیل‌یافته و ایجاد یک شهرک صنعتی در این ولسوالی به‌بررسی گرفت.

بزرگان ولسوالی استالف در دیدار با رئیس اجرائیه کشور گفتند: آنان از حکومت وحدت ملی حمایت می‌کنند اما انتظار دارند که در مورد بازسازی، پروژه‌های انکشافی و ایجاد فرصت‌های کاری برای مردم این ولسوالی توجه بیشتر صورت بگیرد.

آنان در ادامه نشست از رئیس اجرائیه کشور خواستند: شماری از سرمایه‌گذاران علاقمند هستند تا در این ولسوالی برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی فابریکه‌های کوچک زمین خریداری کنند و یک شهرک صنعتی ‌ایجاد نمایند، با این کار برای ده‌ها باشنده ولسوالی استالف فرصت‌های کاری فراهم می‌شوند. بنابراین سرمایه‌گذاران نیازمند همکاری و حمایت حکومت‌‌اند.

رئیس اجرائیه کشور گفت: حکومت وحدت ملی براساس امکانات موجود تلاش دارد تا در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته بیشتر توجه کند، زیرا انکشاف متوازن و ارائه خدمات بهتر از اولویت‌ّ‌های حکومت وحدت ملی است.

 رئیس اجرائیه کشور در باره ایجاد شهرک صنعتی جدید در این ولسوالی اظهار داشت: به وزارت تجارت و صنایع دستور می‌دهد تا درخواست سرمایه‌گذاران را برای ایجاد شهرک صنعتی در این ولسوالی ارزیابی نماید، در صورت امکان حکومت از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

وزارت تجارت برای ایجاد شهرک صنعتی در ولسوالی استالیف رایزنی میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد