وزارت-مخابرات-۹۰-درصد-برنامه-های-کاریش-را-انجام-داده-است

سخنگوی وزارت مخابرات اعلام کرد توسعه فایبر نوری، توسعه خدمات مخابراتی، اتصال و تجویز سایت ها و ادارات دولتی. حکومت داری الکترونیکی. ارتقای ظرفیت و اصلاحات خدمات پستی و نظارت و کنترول بر کیفیت خدمات مخابراتی از برنامه های کاری این وزارت در سال بود که به انجام رسیده اند.

به گزارش آژانس افغان خبر: یاسین صمیمی سخنگوی وزارت مخابرات امروز یک شنبه (۱۲ جدی) طی نشستی با اعلام نتایج کارکردهای این وزارت به خبرنگاران گفت: این وزارت دستاوردهای بزرگی در طول سال ۹۵ داشته است که طبق ارزیابی ها بیشترین خدمات مخابراتی و انترنتی را در کشور فراهم کرد.

آقای صمیمی اضافه می کند که در جریان سال 1395خورشیدی به طول ۹۶۸ فایبر نوری جدید در شمال، شمال شرق و جنوب کشور فعال شده که بیش از ۱۵درصد مردم از این خدمات مستفید گردیده اند.

او تصریح کرد به تعداد ۵۰ سایت دولتی، ۳۰ دانشگاه، مکاتب و همچنین ۳۰ لین تلفن( جی دی فون) به خدمات انترنتی وصل شده است که یک دستاورد خوب این وزارت پنداشته می شود.

یاسین صمیمی اظهار نمود حدود۴۲۳ سایت مخابراتی جدید در سراسر کشور نصب و فعال شده است که به بیش از ۲۴۲ دستگاه ارتباط قریه را وصل نموده که در نتیجه ۳ تا ۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی علاوه می کند که در این سال به تعداد ۱۸ باب جواز مختلف النوع صادر و به بیش از ۳۹ هزار 287 مورد شکایت مشترکین در رابطه به کیفیت رسیدگی و حدود ۴۳ سیم باکس و ۲۳ هزار و695 سیم کارت غیرقانونی ضبط و توقیف شده است.

سخنگوی وزارت مخابرات با ابراز خرسندی از کاهش چشم گیر نرخ انترنتی و بهبود کیفیت انترنت گفت: این وزارت تلاش نموده در کاهش نرخ انترنت بکوشد و که امروزه به صراحت می توان گفت که شاهد صددرصدی کاهش نرخ انترنت و بهبود کیفیت نسبت به سال قبل هستیم.

وزارت مخابرات ۹۰ درصد برنامه های کاریش را انجام داده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد