پروازهای-بین‌المللی-از-میدان-هوایی-کابل-با-چالش‌های-تخنیکی-مواجه-است

رییس طالبان برای میدان هوایی کابل می‌گوید که پروازهای بین‌المللی از طریق این میدان هوایی هنوز هم با برخی از چالش‌های تخنیکی مواجه است.

به گزارش افغان نیوز؛ عبدالهادی حمدانی، رییس طالبان برای میدان هوایی کابل امروز( دوشنبه، 22 سنبله) با نشر نوار ویدیویی گفته است که پروازهای غیرنظامی داخلی از طریق این میدان به‌گونه‌ی عادی جریان دارد، اما پروازهای بین‌المللی هنوز هم با برخی چالش‌های تخنیکی مواجه است.

آقای حمدانی گفته است که ۱۰ تا ۱۵ درصد مشکلات تخنیکی در بخش ترمینل پروازهای خارجی وجود دارد. او در این نوار ویدیویی تاکید کرده که تلاش‌ها برای رفع این چالش‌ها طی چند روز آینده ادامه دارد.

رییس طالبان برای میدان هوایی کابل در مورد پروازهای خارجی گفته است که تا کنون هواپیماهای کشورهای قطر، بحرین، امارات متحده‌ی عربی، ازبیکستان، قزاقستان و پاکستان به میدان هوایی کابل نشست کرده است.

او گفته است که روسیه و ترکیه نیز اطلاع داده‌اند که در روزهای آینده پروازهای‌شان به میدان هوایی کابل را با فرستادن کمک به مردم افغانستان، از سر می‌گیرند.

حمدانی در مورد امنیت میدان هوایی کابل بیان کرده است که از لحاظ امنیتی، میدان هوایی کابل با هیچ مشکلی مواجه نیست و مسافران داخلی می‌توانند بدون نگرانی از طریق میدان هوایی کابل سفر نمایند.

این در حالی است که با تسلط طالبان در 24 اسد، پروازهای داخلی و خارجی از طریق میدان هوای کابل متوقف شد.

پروازهای بین‌المللی از میدان هوایی کابل با چالش‌های تخنیکی مواجه است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد