پروازهای-کیش‌ایر-ایران-به-کابل-افتتاح-شد

شرکت هوایی«کیش‌ایر» ایران با افتتاح پروازهای خود به کابل می‌گوید که انجام پروازهای این شرکت، سبب تقویت روابط اقتصادی، فرهنگی و تجاری میان کابل و تهران می‌شود.

به گزارش افغان نیوز؛ مولوی عبدالهادی حمدان رییس میدان هوایی بین المللی کابل روز شنبه(12 سنبله) در مراسم افتتاح پرواز‌های شرکت هوایی«کیش‌ایر» ایران به افغانستان گفت که در یک سالگی پایان«اشغال نظامیان امریکا» شاهد افتتاح پرواز‌های کیش‌ایر ایران به کابل هستیم.

حمدان گفته است: حکومت سرپرست به مسوولان شرکت‌ هوایی «کیش‌ایر»اطمینان می‌دهد که مطابق اصول، تمامی خدمات و امنیت را برای این شرکت در میدان هوایی کابل تامین نماید.

رضا نجاری معاون، سفارت ایران در کابل نیز گفت: بعد از تحولات سال گذشته در افغانستان امروز شاهد امنیت بهتری در این کشور هستیم و موجودیت امنیت می‌تواند زمینه را برای تعامل کشوری در عرصه‌های مختلف مساعد بسازد.
نجاری افزوده است که آغاز پرواز‌های شرکت هوایی «کیش‌ایر» یک ضرورت جدی بود تا خدمات بهتری برای مسافرین ارایه گردد.

معاون سفارت ایران در کابل گفت: ما امیدواریم که این شرکت با جذب مسافرین بیشتر از افغانستان پرواز‌های خویش را در سایر شهر‌های این کشور نیز آغاز کنند.
سید عبدالحکیم جوادی رئیس هیات مدیره شرکت هوایی کیش‌ایر نیز افزود که حمل و نقل میان ایران و افغانستان، مسیر‌ها را درعرصه‌های دیگر نیز باز می‌کند.

او گفت: «امیدواریم که آغاز پرواز‌های کیش‌ایر برای هر دو کشور مفید واقع شده و انسجام‌های بیشتر را بین ایران و افغانستان بر قرارکند».

با تحولات سیاسی و نظامی سال گذشته افغانستان تمام سیستم میدان هوایی کابل غیر فعال و  پرواز‌های بین المللی به این میدان برای مدتی متوقف شده بود.

پروازهای کیش‌ایر ایران به کابل افتتاح شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد