کار-اعمار-۵۷-جاده-فرعی-در-غرب-کابل-افتتاح-گردید

کار اعمار ۵۷ جاده فرعی و کوچه در گذر داش های جبار خان از مناطق مربوط به ناحیۀ سیزدهم شهر کابل ، امروز توسط عبدالله حبیب زی سرپرست شاروالی کابل افتتاح شد.

به گزارش افغان نیوز: سرپرست شاروالی کابل در صحبت با جمعی از باشندگان ساحات مربوطه پیرامون پلان استراتژیک نواحی شهر کابل به خصوص ناحیۀ سیزدهم نیز توضیح داده است.

وی از احداث سه جاده وصلی، که سرک عمومی دشت برچی را به جاده عمومی کمپنی وصل می کند خبر داده گفته است که کار سروی و دیزاین آن جاده ها از سوی شاروالی کابل، به منظور تهیه اسناد تخنیکی و استملاکی تحت بررسی است و قرار است کار عملی ساخت آن ها در آیندۀ نزدیک روی دست گرفته شود.

وی یکی از عوامل ازدحام ترافیکی جادۀ شهید مزاری در دشت برچی را عدم رعایت قوانین ترافیکی از جانب عابرین و چالش دست فروشان آن ساحه عنوان کرده گفت که شاروالی کابل به تعیین جای مناسب برای مدیریت دست فروشان و کراچی های سیار در آن ساحه مصمم  است که تا چند ماۀ آینده از مشکلات ترافیکی جادۀ مذکور کاسته خواهد شد.

در خبری که ازسوی شاروالی کابل منتشر گردیده آمده است که ساخت ۵۷ جاده فرعی گذر داش های جبار خان به طول مجموعی ۱۲ کیلومتر از پروگرام انکشافی شاروالی کابل شامل ساخت آب روها، پلچک های کانکریتی وفلزی در ۹۲ موقعیت وتنظیم سیستم کثافات جامد می باشد و کار آن توسط شرکت طرف قرار داد طی یک سال به هزینۀ نزدیک به ۵۳ میلیون افغانی به پایه اکمال خواهد رسید.

کار اعمار ۵۷ جاده فرعی در غرب کابل افتتاح گردید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد