کار-بخش-دوم-فاز-نخست-پروژه-کابل-جدید-آغاز-شد

معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا با افتتاح کار بخش دوم فاز نخست پروژه کابل جدید، گفته است که اکنون زمینه سرمایه‌گذاری برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در کشور فراهم شده است.

به گزارش افغان نیوز؛ دفتر ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا امروز (پنج‌شنبه، ۲۶ اسد) با نشر خبرنامه‌ای گفته که رهبری امارت اسلامی متعهد است تا کشور را در قطار سایر کشورهای مترقی جهان قرار دهد.
برارد افزوده است که ا.ا برای رسیدن به این هدف به طور خستگی ناپذیر تلاش می‌کند.
معاون اقتصادی ریاست الوزرا تصریح کرده است که پروژه کابل جدید به سطح کشور یک پروژه بزرگ ملی است که با مشارکت امارت اسلامی و سکتور خصوصی به پیش برده می شود.
او افزود که با آغاز کار پروژه‌های ملی برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی زمینه خوبی سرمایه گذاری فراهم می‌شود‌.
او افزوده که پروژه کابل جدید با تمام سهولت‌های زندگی مجهز است که با تکمیل آن انتقال بخشی از جمعیت شهر کابل به آن آغاز خواهد شد که ازدحام حوادث ترافیکی در شهر کابل کاهش می‌یابد.
به گفته برادر، پروژه کابل جدید نسبت به شهر کنونی کابل یک و نیم برابر بیشتر وسعت دارد که با داشتن مساحت ۳۷۰ هزار جریب در چهار فاز دیزاین گردیده است.
با این حال، فاز اول این پروژه در ۵ بخش در نظر گرفته شده که امروز کار اعمار بخش دوم آن افتتاح شد.
در بخش دوم فاز اول، ۷۴۰ جریب زمین دیزاین گردیده که برای ۱۲ هزار تن ۲۳۰۰ منزل رهایشی اعمار می‌گردد.
کار بخش دوم فاز اول، پروژه کابل جدید تحت نظر وزارت شهر سازی و مسکن از سوی شرکت ساختمانی خصوصی پیش برده می‌شود و برای هزاران تن به شکل مستقیم و غیر مستقیم زمینه کار مساعد خواهد شد.

کار بخش دوم فاز نخست پروژه کابل جدید آغاز شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد