کار-ساخت-دانشگاه-بین‌المللی-اسلامی-در-کابل-آغاز-شود

اعضای شورای وزیران تاکید نمودند که کار ساخت دانشگاه بین‌المللی اسلامی در کابل باید رسماً آغاز شود و از هدر رفتن کمک‌ها جلوگیری صورت گیرد.

به گزارش افغان نیوز: ویس احمد برمک، وزیر امور خارجه کشور، روز دو شنبه(30، میزان) در پیوند به ساخت دانشگاه بین‌المللی اسلامی مطابق فیصلۀ سازمان همکاری اسلامی در کابل به جلسه شورای وزیران گزارش ارایه کرد.

وی افزود؛ مطابق اعلامیۀ نهایی سازمان همکاری اسلامی منعقد 1392 در قاهره، قرار بود دانشگاه بین‌المللی اسلامی در کابل ساخته شود؛ اما به دلایل مشخص از جمله یکی از احکام رییس‌جمهور پیشین، تا کنون این کار صورت نگرفته است.

اعضای شورای وزیران پس از بحث روی دلایل تأخیر در کار ساخت دانشگاه بین‌المللی اسلامی، کمیته‌یی را موظف ساختند که در این مورد کار نماید و گزارش خویش را به کابینه ارایه کند تا کار ساخت دانشگاه رسماً آغاز شود و از هدر رفتن کمک‌ها جلوگیری صورت گیرد.

طبق دستور کار مجلس، وزارت صحت عامه و ادارۀ ملی حفاظت از محیط زیست، دربارۀ پالیسی کنترل و کاهش آلوده‌گی هوا به جلسه گزارش دادند.

اعضای شورای وزیران پس از بحث و تبادل نظر روی مسودۀ تهیه شده بر مشورت و رأی‌زنی بیشتر با بخش خصوصی و نهادهای سکتوری تأکید ورزیدند.

کار ساخت دانشگاه بین‌المللی اسلامی در کابل آغاز شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد