کار-ساخت-سرک-قره-باغ-جاغوری-به-زودی-آغاز-می-شود

کمیسیون تدارکات ملی به وزارت فوایدعامه دستور داده است که برای ساخت سرک قره باغ- جاغوری با دو شرکت که نازل ترین قیمت را داده اند، وارد مذاکره شود.

به گزارش افغان نیوز: کمیسیون تدارکات ملی در مورد پروژۀ اعمار سرک قره‌باغ – جاغوری پیشنهاد وزارت فواید عامه را مبنی براجازۀ مذاکره با شرکت واجد شرایط با نازل‌ترین نرخ، مورد بحث قرار داده و  فیصله کرد که در مرحلۀ اول، وزارت فواید عامه می‌تواند با دو شرکت داوطلب که نازل‌ترین نرخ‌ها را ارائه نموده‌اند، مذاکره نماید. در صورتی‌که مذاکره نتیجه نداد با سایر شرکت‌های شامل در این پروسه مذاکره صورت گیرد.

کمیسیون تدارکات ملی هم‌چنان فیصله نمود که  نماینده‌های دیده‌بان شفافیت افغانستان و  شبکۀ مبارزه با فساد اداری، از این روند نظارت کنند.

همچنان یک روز قبل شماری از وکلای ولایت غزنی در ولسی جرگه همراه با انجنیر محمود بلیغ وزیر فواید عامه، والی ولایت غزنی و یما یاری رئیس اداره تدارکات مشکل قرارداد سرک قره باغ- جاغوری را مطرح کردند.

 نمایندگان غزنی گفتند که این پروژه تا کنون پنج بار به داوطلبی سپرده شده اما متأسفانه به دلیل فقدان شرایط لازم، تا اکنون عقد قرارداد صورت نگرفته است.

در این جلسه معاون رئیس جمهور تأکید نموده بود که با توجه به اهمیت این پروژه و نیاز مردم ولایت غزنی، به هر ترتیب ممکن راه حل اصولی و قانونی برای حل این مشکل جستجو شود.

مرحله اول این پروژه را که در حدود 25 کیلومتر بوده و از سمت جاغوری کار ساختمان آن آغاز می شود، بدون داوطلبی مجدد از طریق منبع واحد به قرارداد سپرده میشود.

کار ساخت سرک قره باغ-جاغوری به زودی آغاز می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد