کمک-بیش-از-۵-۷-میلیون-یورویی-اتحادیه-اروپا-به-دامداران-افغانستان

نمایندگی اتحادیه اروپا در کابل می‌گوید که بیش از ۵.۷ میلیون یورو به برنامه‌ دامداری کمیته هالند در افغانستان اختصاص داده است.

به گزارش افغان نیوز؛ اتحادیه اروپا روز گذشته سه‌شنبه (۲۰ سرطان) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که این برنامه به ۳۵۰ هزار خانواده‌ آسیب‌پذیر و دامدار در ۱۶ ولایت کمک می‌کند تا از دام‌های‌شان حفاظت کنند و تنوع غذایی را افزایش دهند.

در خبرنامه آمده است که حمایت از دامداران، امنیت غذایی را بهبود می‌بخشد، تاب‌آوری جامعه را تقویت و از جوامع روستایی در گذار از وابستگی به خودکفایی حمایت می‌کند.

رافائلا آیودیس، کاردار نمایندگی اتحادیه اروپا در افغانستان گفته است: «ما به‌طور مشترک با کمیته هالند برای افغانستان، اطمینان می‌دهیم که ۳۵۰ هزار خانوار از امنیت غذایی بیشتری برخوردار و کم‌تر به کمک‌های بین‌المللی وابسته خواهند بود».

اتحادیه اروپا پیشتر هم اعلام کرده بود که برای حمایت از معیشت آسیب‌پذیرترین افراد در افغانستان ۱۲ میلیون یورو کمک کرده است.

این در حالی است که دفتر سازمان ملل برای هماهنگی کمک‌های بشردوستانه (اوچا) می‌گوید که در سال جاری میلادی بیش از ۲۸ میلیون نفر در افغانستان به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند.

 

 

کمک بیش از ۵.۷ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به دامداران افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد