کمک-هزار-دالری-عربستان-به-بخش-صحی-افغانستان

سفارت عربستان سعودی در کابل به ارزش ۴۰۰ هزار دالر امریکایی تجهیزات طبی به شفاخانه نسایی ولادی رابعه بلخی کمک کرد.

به گزارش افغان نیوز: نادر شهرانی، سفیر عربستان سعودی در کابل، امروز سه‌شنبه( 4، جوزا ) در یک کنفرانس خبری گفت که بنیاد خیریه ملک سلمان مستقر در کابل، 18 قلم وسایل مختلف صحی از قبیل شامل ونتلیتور، سیکشن مشین، پشنت منیتور، ای سی جی مشین، دبلیتر، اتوکلب، فیتل منیتور، التراساوند مشین، انستیزیا مشین سنتایزر، دستکش و غیره  را به شفاخانه نسایی ولادی رابعه بلخی کمک کرده است.

آقای شهرانی افزود که بنیاد خیریه ملک سلمان درعرصه های گوناگون از قبیل، صحت، معارف، ساختمان و کمک های بشردوستانه بخصوص در افغانستان فعالیت داشته و این روند ادامه خواهد داشت.

در همین حال، صدیقه عبدالله ادیب، رئیس شفاخانه نسایی ولادی رابعه بلخی گفت که بیشترین تجهیزات شفاخانه رابعه بلخی طی سال‌ها فعالیت از کار افتاده اند؛ اما اکنون با کمک 18 قلم تجهیزات طبی از سوی بنیاد خیریه ملک سلمان، کیفیت وعرضه خدمات این شفاخانه بیشتر خواهد شد.

وی از بنیاد خیریه ملک سلمان قدردانی کرده و گفت: کمبودی‌های که این شفاخانه داشت با کمک 18 قلم تجهیزات طبی رفع خواهد شد؛ زیرا این تجهیزات از مشهورترین کمپنی خریداری شده است.

این درحالی است که بیناد خیریه ملک سلمان در بیشترین کشورهای فقیر دنیا به نیازمندان کمک می‌کند و این بار کمک‌های بشردوستانه‌ اش به شفاخانه رابعه بلخی تعلق گرفته است.

کمک 400 هزار دالری عربستان به بخش صحی افغانستان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد