کمک‌های-بنیاد-آقاخان-در-افغانستان-ادامه-خواهد-یافت

زهرا آقا خان مسئول بخش جهانی صحت و آموزش بنیاد آقا خان در دیدار با رئیس اجرائیه کشور از ادامه همکاری های این نهاد با افغانستان خبر میدهد.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور روز دوشنبه (4 ثور) در دفتر کارش در قصر سپیدار با شاه‌دخت زهرا آغاخان مسوول بخش جهانی صحت و آموزش و پرورش بنیاد آغاخان و هیأت همراه‌شان دیدار کرد.

در ابتدا، رییس اجراییه از کمک‌ها و نقش سازندۀ  کریم آغاخان در افغانستان قدردانی کرد و خواهان ادامه و استحکام هرچه بیشت‌تر این همکاری‌ها گردید.

دکتور عبدالله عبدالله در ادامه صحبت‌های خویش سهم و نقش بنیاد آغاخان را در عرصه‌های اقتصادی٬ فرهنگی و اجتماعی در افغانستان گسترده و ماندکار خواند.

شاه‌دخت زهرا با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های بنیاد آغاخان در افغانستان در عرصه‌های مختلف پیوند میان افغانستان و این نهاد را ماندگار و مستحکم خواند و وعده سپرد که برنامه‌های این نهاد برای بازسازی و رشد و توسعه افغانستان ادامه می‌یابد.

شاه‌دخت زهرا در صحبت‌های خویش از برنامه‌های جهانی بنیاد آغاخان در عرصه‌های صحت٬ ‌آموزش و پرورش و همچنان بخش‌های فرهنگی و اجتماعی نام برد و گفت خرسند است برخی از برنامه‌های بنیاد آغاخان را برای بازسازی افغانستان و توانمندی مردم این کشور از نزدیک می‌بیند.

رییس اجراییه با قدردانی از تلاش‌ها و برنامه‌های بنیاد آغاخان از همکاری‌ و تعاون حکومت افغانستان اطمینان داد.

کمک‌های بنیاد آقاخان در افغانستان ادامه خواهد یافت

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد