گشایش-قصر-جبل‌السراج-برای-گردشگران-داخلی-و-خارجی

اداره امور ا.ا از بازگشایی قصر تاریخی جبل‌السراج ولایت پروان برای گردشگران داخلی و خارجی خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز؛ اداره امور امروز (دوشنبه، 24 میزان) با نشر اعلامیه‌ای در ایکس گفته است که در مراسم گشایش قصر تاریخی جبل السراج، شماری از رییسان ریاست عمومی اداره امور، مسوولان ولایتی، بزرگان قومی و جوانان اشتراک داشتند.

سلیم الرحمن هشام، رییس مالی اداره امور در مراسم گشایش این قصر گفته است: ا.ا تلاش می‌کند تا برای آسایش و سعادت مردم کار نماید و روی همین ملحوظ، قصر یاد شده را جهت سیاحت و تفریح بروی عموم سیاحین باز نموده است.

مولوی عبدالحنان عارف الله، رییس اصلاحات اداری و خدمات ملکی اداره امور گفته است که تمام مسوولان ا.ا به فکر توسعه و بازسای کشور است و تلاش می‌کنند برای مردم این سرزمین خدمات و تسهیلات را فراهم نمایند.

مولوی محمد اسحق آخندزاده، رییس امور فرهنگی و اجتماعی اداره امور نیز در این مراسم مردم افغانستان را به حمایت از امارت اسلامی در پرتو شریعت و وحدت فرا خوانده و مسوولان را برای خدمت به کشور و مردم تشویق کرد.

قصر جبل السراج در ولسوالی جبل السراج ولایت پروان موقعیت دارد و در سال 1905 میلادی در زمان امیر حبیب الله خان کار اعمار آن آغاز شده بود. این قصر در جنگ‌های داخلی تخریب شده بود که کار بازسازی دوباره آن در نظام پیشین در سال 1398 از سوی اداره عملیاتی ریاست جمهوری آغاز و پس از بازسای به بهره‌برداری سپرده شد.

گشایش قصر جبل‌السراج برای گردشگران داخلی و خارجی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد