۵۰۰-فامیل-بی-بضاعت-در-کابل-کمک-دریافت-کردند

موسسه بین المللی مسلم هندز با شروع ماه مبارک رمضان به ۵۰۰ فامیل بی بضاعت در کابل مواد خوراکه کمک کرد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: با شروع ماه مبارک رمضان همه ساله نهادهای خیریه به افراد بی بضاعت و بیجا شده گان داخلی مواد خوراکه و پول نقد کمک می کنند.

عنایت کاکر، رئیس موسسه بین المللی مسلم هندز گفت: جنگ و ناامنی سبب شده است که تعداد زیادی از شهروندان کشور بیجا و به ولایت های امن مهاجر شوند. بنا براین موسسه مسلم هندز همه ساله در ماه مبارک رمضان مخصوصا در عید فطر و عید قربان به افراد نیازمند کمک مالی میکند.

آقای کاکر افزود: نهاد خیریه مسلم هندز امروز به ۵۰۰ فامیل نیازمند مواد خوراکه کمک میکند که هزینه مجموعی آن سه میلیون افغانی میباشد. وی از تاجران و نهادهای خیریه خواست که به افراد بی بضاعت در ماه مبارک رمضان توجه کنند.

قرار است که موسسه خیریه مسلم هندز در سایر ولایت های کشور نیز به افراد و فامیل بی بضاعت کمک کند که مواد کمکی آن عبارت از؛ برنج، بوره، لوبیا، روغن، چای و نمک می باشد.

حسینه یکی از کمک شدگان می گوید: کمک صورت گرفته از سوی نهاد خیریه مسلم هندز میتواند نیازمندی وی را برای مدت کوتاهی برآورد سازد. وی از دیگر نهادهای خیریه نیز میخواهد که به نیازمندان کمک کنند.

موسسه مسلم هندز از سال ۲۰۰۲ تا اکنون به افراد و فامیل بی بضاعت و بیجا شدگان و همچنان برای رشد تعلیم و تربیه و حمایت اطفال کمک کرده است.

۵۰۰ فامیل بی بضاعت در کابل کمک دریافت کردند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد