آغاز-مبارزه-علیه-فساد-در-وزارت-داخله

سرپرست وزارت داخله به مبارزه جدی با فساد در صفوف پولیس تاکید کرده و اظهار داشته که مبارزه جدی علیه فساد در وزارت داخله آغاز شده است.

به گزارش افغان نیوز: آقای برمک که در نشستی  با سفرا و نمایندگان کشورهای کمک کننده به پولیس ملی در کابل صحبت می‌کرد گفت که مبارزه جدی علیه فساد در وزارت داخله آغاز شده است.

وی بیان داشت که رهبری وزارت امورداخله تلاش‌های خود را به هدف مبارزه جدی با فساد و ایجاد اصلاحات در صفوف پولیس ملی شدت بخشیده است.

آقای برمک با بیان این که مبارزه با فساد در صدر فهرست اولویت های کاری رهبری این وزارت قرار دارد، گفت که مبارزه موثر با فساد از یک سو موجب تقویت نیروهای پولیس ملی میگردد و از سوی دیگر اعتماد مردم افغانستان و کشورهای کمک کننده به پولیس ملی را جلب میکند.

همچنان وی با اشاره به اهمیت پیشبرد برنامه‌های اصلاحی در وزارت امورداخله و نیروهای پولیس ملی، گفت که اصلاحات، ملکی سازی و آموزش از اولویت های مهم کاری دیگر برای رهبری وزارت امور داخله است.

سرپرست وزارت امور داخله افزود که انتظار می‌رود که این تلاش‌ها به نتایج مطلوب را در پی داشته و نیروهای پولیس بیش از هر زمان دیگری تقویت شده و به یک نیروهای موثر و قابل اعتماد به مردم افغانستان و جامعه جهانی مبدل گردد.

در همین حال، نمایندگان کشورهای کمک کننده به پولیس ملی، ضمن اعلام حمایت از برنامه های اصلاحی وزارت امور داخله، آمادگی خویش را در جهت همکاری با وزارت امور داخله اعلام کرده و تاکید کردند که اصلاحات و آموزش برای تقویت هرچه بیشتر نیروهای پولیس ملی افغانستان، حایز اهمیت است و باید جدی گرفته شود.

آغاز مبارزه علیه فساد در وزارت داخله

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد