آغاز-کار-سه-پروژه-به-ارزش-میلیون-افغانی-در-تخار

وزارت فواعد عامه ا.ا از آغاز کار سه پروژه بازسازی و ترمیم جاده‌ها در ولایت تخار به ارزش بیش از ۳۴ میلیون افغانی خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت فواعد عامه  با نشر خبرنامه‌ای در ایکس گفته است که کار عملی سه پروژه با ارزش بیش از 34.9 میلیون افغانی در ولایت تخار از سوی این وزارت آغاز شده است.

در خبرنامه آمده است که از میان این پروژه کار ترمیم و باز سازی ۵۸ کیلومتر سرک تخار – بدخشان می‌باشد که ازسوی وزارت فوایدعامه با یکی از شرکت‌های ساختمانی و سرکسازی به ارزش 16 میلیون افغانی قرارداد شده است که در پنج ماه تکمیل خواهد شد.

پروژه دوم کار ترمیم و بازسازی ۳۲.۳ کیلومتر سرک تخار – کندز می باشد که کار آن با یکی از شرکت‌های ساختمانی، سرک‌سازی خصوصی به ارزش 16 میلیون افغانی قرارداد شده که این پروزه نیز در مدت پنج ماه تکمیل خواهد شد.

به گفته وزارت فواید عامه، پروژه سوم کار ترمیم و داغگیری سرک امتدادی ولسوالی های بهارک، خواجه غار و دشت رباط و ولسوالی فرخار می باشد که کار ترمیم و بازسازی آن از سوی وزارت فوایدعامه با یکی از شرکت ساختمانی و سرک‌سازی به ارزش دو میلیون 981 هزار و 409 افغانی قرارداد شده که به مدت سه ماه تکمیل خواهد شد.

وزارت فواید عامه گفته است که با تکمیل کار این پروژه‌ها مشکلات ترانسپورتی رفت و آمد کنندگان مسیرهای یاد شده حل و سهولت‌های بیشتر ترانسپورتی به مردم مهیا خواهد شد.

آغاز کار سه پروژه به ارزش 34 میلیون افغانی در تخار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد