ائتلاف-رجال-برجسته-؛کشور-را-به-بحران-می-کشاند

عده ای از نماینگان مجلس معتقدند :صلاح الدین ربانی، عطا محمد نور، محمد محقق، جنرال عبدالرشید دوستم از مقامات برحال حکومت وحدت ملی با تشکیل ائتلاف، کشور را به بحران کشیده واین کار درشرایط فعلی به نفع افغانستان نیست.

به گزاش خبرگزاری افغان نیوز: شماری از نمایندگان مجلس در جلسه عمومی امروز دوشنبه(13 سرطان) با ابراز این که رجال برجسته کشور به جای حل بحران در صدد ایجاد مشکل و ازدیاد هنجارها در کشور اند دست به شورش های بزرگ می زنند که نتیجه آن ملت را هدف قرار خواهد داد.

کبرا مصطفوی عضو مجلس نمایندگان تصریح می کند که ناامنی ها در ولایات و مرکز، بیکاری روز پایان ناپذیر جوانان از خطرناک ترین موضوعات فعلی کشور است که سیاسیون به جای پرداختن به حل این مشکلات دست اتحاد برای ایجاد بحران می زنند.

مصطفوی افزود: " رسانه ها باید در این زمینه همکاری شان را با مردم داشته باشند تا با آگاهی دهی آرامش مردم را حفظ و افغانستان را به عقب نکشانند."

لیلما حکیمی نماینده مردم در شورای ملی نیز با بیان این که "دولتمردان در طول دوره کاری شان نتوانسته اند کاری برای مردم انجام دهند حال درصدد سرپوش گذاشتن بر اشتباهات شان اند و نام آن را ائتلاف می گذارند."

این نماینده پارلمان خاطر نشان ساخت در صورتی که حکومت جلو خودکامگی ها و خود سری های آنان را نگیر کشور وقار و قدرت خود را از دست خواهد داد.

بانو حکیمی اضافه کرد که ائتلافی ها همه از دامان خارجی ها آب می خورند و آب را برای آنان گل آلود می کنند تا  دشمنان افغانستان ماهی گیرند.

از سوی هم شمار دیگری از اعضای مجلس این اقدام اعضای ائتلاف را بی جا و خلاف قانون عنوان نموده تاکید نمودند که افغانستان زمانی که رو به بهبودی می شود یکی از درون خود ما برای مختل شدن اوضاع اقدام می کند که این کار از عملیات دشمنان و تروریستان خطرناک تر است.

ائتلاف رجال برجسته ؛کشور را به بحران می کشاند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد