اختلافات،-باعث-رخنه-دشمن-در-میان-ما-شده-است

رئیس جمهور پیشین افغانستان و یکی از رهبران جهادی به سراحت بیان می دارد که تمامی کشمکش ها، اختلافات و ناآرامی در کشور به دلیل بی اتفاقی و قوم گرایی و خشونت های سمتی و زبانی است.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: صبغت الله مجددی رئیس جمهور پیشین و یکی از رهبران جهادی، امروز یک شنبه(10 ثور) در کنفرانس خبری که از سوی شورای عالی جهادی برگزارش شده بود گفت: افغانستان با هماهنگی، صلح، اتحاد و یکپارچگی آباد می شود نه با جنگ و نفاق.

مجددی تصریح نمود: دشمن همیشه در صدد سوءاستفاده از تضادها و اختلافات ما بوده تا به این وسیله بتواند کشور را به بی ثباتی و ویرانی سوق دهد.

این رهبر جهادی اضافه می کند که پیروزی و سربلندی ما در دست به دست هم دادن ما است پس نباید به دشمنانی که آرزوی دیرینه نابودی افغانستان را دارند به حقیقت تبدیل نمود و از همدیگر به نام قوم دوری وبیزاری ورزیم.

آقای صبغت الله مجددی همچنان اظهار داشت، مجاهدین به دور از قوم، نژاد، زبان، مذهب و سمت متحدانه در برابر دشمن مقاومت کردند و امروز حاصل هماهنگی های خود را برداشت می کنند که هر ساله در 8 ثور دور هم می آیند و دست در دست هم داده از این روز به افتخار تجلیل می نمایند.

 او خاطر نشان ساخت، افغانستان هنوز هم از دوره جهاد فراتر نرفته و نسل جدید مجاهد این کشور نام و نشان مجاهدان گذشته را حفظ و به بهترین شکل پاسداری نمایند تا دشمن فرصت استفاده جوی را پیدا نکنند.

اختلافات، باعث رخنه دشمن در میان ما شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد