اداره-هوانوردی-ملکی-روی-آغاز-پرواز-های-افغانستان-اروپا-کار-میکند

رئیس جمهورغنی به اداره هوانوردی ملکی دستور داده تا با حل مشکلات در پرواز ها و بلند بردن ظرفیت و معیار ها پرواز های افغانستان را با کشور های اروپایی آغاز نماید.

به گزارش افغان نیوز: نشستی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور به منظور استماع گزارش کارکردها و پیشنهادات ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی امروز پنج شنبه (27 ثور)، دایر گردید.

در این نشست محمودشاه حبیبی رئیس ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی ضمن ارائه گزارش از کارکردهای آن اداره، در رابطه به طرح ها و برنامه های آیندۀ خویش معلومات داد.

اعضای جلسه به ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی وظیفه سپرد که به منظور بلند بردن ظرفیت، معیارها و مصئونیت پروازها، توجه بیشتر نماید تا پروازها در داخل و خارج کشور افزایش و توسعه یابد.

اشتراک کنندگان نشست تاکید کردند که ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی با بلندبردن ظرفیت های تخنیکی، تکمیل نمودن معیارها و تطبیق پلان های عملی، مشکل پروازها از افغانستان به کشورهای اروپایی را حل نماید.

همچنان به مسئولین ادارۀ مستقل هوانوردی ملکی هدایت داده شد تا در همکاری مشترک با کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی، روی نهایی سازی مقررۀ کاری شرکت های دولتی و خصوصی کار کند تا در زمینۀ پروازها، سهولت های بیشتر ایجاد گردد.

اداره هوانوردی ملکی روی آغاز پرواز های افغانستان-اروپا کار میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد