وزیر-شهرسازی-از-سمت-اش-کناره-گیری-کرد

سید سعادت منصور نادری وزیر شهرسازی و مسکن از سمت اش کناره گیری کرد، از سوی هم به وظایف چهار معین این وزارت پایان داده شده است.

به گزارش افغان نیوز: آقای نادری روز گذشته رسما کناره گیری اش را از سمت وزارت شهرسازی و مسکن در یک کنفرانس خبری اعلام کرد.

وی علاوه کرده است که مشکل صحی داشته و نمیتوانست به وظیفه اش به شکل درست رسیدگی نماید.

شایعاتی مبنی بر برکناری و استعفای چهار معین این وزارت نیز وجود دارد اما آقای نادری شایعات برکناری این معینان را رد کرد.

نادری در مورد سرنوشت معینیت این وزارت گفت که به اساس حکم رییس جمهور غنی، روشنان ولسمل، به عنوان مسئول معینیت امورشهرسازی، سیدنسیم خلیق، به صفت مسئول معیینتیت امور تخنیکی، عزیزاحمد گلستانی به عنوان مسئول معیینیت امور مسکن و محمدهمایون فیض، به صفت مسئول معیینیت جدید امور تصدی‌ها و پالیسی تعیین شده‌است.

وی در مورد معینان قبلی این وزارت گفت که دو تن معینان به دلایل شخصی و تحصیلی از سمت شان برکنار شدند، یک تن آنها به تقاعد سوق داده شده است.

او در ادامه به دستاوردهایش در چند سال گذشته اشاره کرده گفت در جریان سال‌های ماموریت‌اش ادر این وزارت، کارهای خوبی را دربخش‌های مبارزه با فساد اداری، اصلاح اداره، تهیه مسکن، پلان‌های شهری، احیا و فعال‌سازی تصدی‌های خانه‌سازی، بنایی و بازسازی آبدات تاریخی و اماکن مقدس انجام داده‌است.

سید سعادت منصور نادری پسر سید منصور نادری رهبر حزب پیوند ملی افغانستان می باشد که بیشتر از مردم اسماعلیه مذهب در افغانستان در دولت نمایندگی میکند.

 

وزیر شهرسازی از سمت اش کناره گیری کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد