ادامه-راه-شهدا-مشت-کوبنده-ای-بر-دهان-خیانت-کاران-است

رییس اجراییه در مراسم یادبود ازهفته شهید گفت: شهدای افغانستان راه حق جان های شان را داده اند و ادامه این راه مشت کوبنده ای بر دهان خیانت کاران این کشور است.

به گزارش آژانس افغان خبر: داکتر عبدالله عبدالله  رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، امروز سه شنبه(۱۶ سنبله) درمراسم تجلیل از پانزدهمین سالروز شهادت احمد شاه مسعود می گوید: تجلیل ازیک شهید به معنای قدردانی از همه شهدا است.

آقای  داکتر عبدالله تصریح نمود؛ قربانیان این وطن مسٔولیت اشتباهات خاینین را به دوش کشیده و جام شهادت نوشیده اند و این قهرمانان ملی و شهدای راه آزادی است.

رییس اجراییه کشور ضمن تاکید بر برادری  و برابری همه اقوام افزود: شهدای که برای دفاع ازخاک این وطن مبارزه  نموده اند  از همه  اقوام مستقر در کشور بوده و هدف برابر و مشترکی را دنبال کرده اند.

وی با اشاره به رشادت و فداکاری شهدای تاریخ کشور افزود: قهرمانانی که در راه وطن شهید شده اند با حداقل  امکانات و حداکثر مشکلات رزمیده اند. 

او اظهار داشت؛ دانشمندان واقعی شهدای تاریخ کشوراند که با استقامت و پایدای در برابر دسیسه گران و جنایت کاران با هم متحدانه مقاومت کردند واجازه ندادند دشمنان وطن مان را اشغال کرده و آزادی مردم را سلب کنند.

رییس اجراییه همچنان از کمک های جامعه بین المللی یاد  کرد و افزود: عدم تشخیص درست، عدم پیش بینی از حوادث، اوضاع نا بسامان کشور باعث عقب ماندگی ما با وجود همکاری های بین المللی بوده است.

آقای عبدالله راه بیرون رفت ازاین وضعیت را ایستادگی، مقاومت، مسیر روشن، عزم واراده  آهنین، صداقت و راستی عنوان نمود.

ادامه راه شهدا مشت کوبنده ای بر دهان خیانت کاران است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد