اعتبار-نظام-وابسته-به-بیان-حقایق-و-یا-کتمان-آن-است

رییس اجراییه افغانستان در دیدار با سخنگویان حکومت اظهار داشته است که میزان اعتبار نظام وابسته به بیان حقایق و یا کتمان آن در اداره است. حقایق از چشم مردم پنهان نمی‌ماند، چون رسانه‌های جمعی آن را آشکار می‌سازند.

به گزارش افغان نیوز: دوکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه افغانستان روز دوشنبه (۱۷ میزان)، با سخنگویان حکومت در مرکز و ولایات دیدار و ملاقات کرده و اظهار داشت، زمانی‌که مردم به شما باور می‌کنند، انتظار دارند که حقایق را از شما بشنوند و این مسوولیت بزرگ است.
رییس اجراییه کشور تاکید کرد: اگر سخنگویان حکومت به اطلاعات دست‌اول دسترسی نداشته باشند و برای مردم درست اطلاع‌رسانی نکنند، نه‌ تنها اعتبار آنها بلکه اعتبار کُل نظام زیر سوال می‌رود.
دوکتور عبدالله عبدالله به اداره ارگان‌های محل وظیفه سپرد که درباره اهمیت کار اطلاع‌رسانیِ درست، با والی‌های ولایات صحبت نمایند تا با سخنگویان‌شان همکاری نموده و متوجه این مسأله باشند.
در این نشست، داکتر تیمورشاران معاون ادارهٔ ارگان‌های محل گفت: سخنگویان حکومت در خط نبرد تبلیغاتیِ مبارزه با دشمن قرار دارند و با شرایط دشوار و مسوولیت خطیر کار بهتر می‌کنند.
آقای شاران نتایج دومین کنفرانس ملی سخنگویان حکومت را در زمینهٔ اطلاعات استراتژیک، چگونگی اطلاع‌رسانی مؤثر، مدیریت بحران و جنگ روانی با رییس اجراییه کشور در میان گذاشت.
از سوی دیگر، سرحدی زواک سخنگوی والی لغمان به‌ نماینده‌گی از سخنگویان حکومت در یک بستهٔ پیشنهادی مشکلات، خواسته‌ها و نیازمندی‌های آنان را مطرح کرد.
آنان از رییس اجراییه کشور خواستند که در ارتباط ارتقای ظرفیت، ترفیع، افزایش تشکیلات اداری، امکانات مورد نیاز سخنگویان ولایات توجه خاص را مبذول دارند.
رییس اجراییه کشور خطاب به سخنگویان حکومت گفت: شما در خط اول نبرد تبلیغاتی و سنگر دفاع از حقِ آزادی بیان قرار دارید و آزادی بیان را تمثیل می‌کنید.
دوکتور عبدالله عبدالله افزود: یکی از مشکلات حاد در کشور موجودیت فساد اداری در ادارات دولتی است که همهٔ دستاوردها را صدمه می‌زند. وی تأکید کرد که اطلاع‌رسانی درست حکومت را در امر مبارزه با فساد اداری کمک می‌کند.
رییس اجراییه کشور در باره بستهٔ پیشنهادی سخنگویان حکومت به اداره ارگان‌های محل وظیفه سپرد که تمام این موارد را دنبال نماید تا در جلسهٔ شورای وزیران و کابینه رسیده‌گی شود.
دوکتور عبدالله عبدالله به سخنگویان ولایات وعده داد که به خواسته‌های آنان توجه صورت می‌گیرد.
در اخیر رییس اجراییه کشور از تحول مثبت و پیشرفت در دفاتر رسانه‌های دولتی، مسوولان مطبوعاتی و اداره ارگان‌های محلی ستایش کرد.

اعتبار نظام وابسته به بیان حقایق و یا کتمان آن است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد